Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...
  • Kierowniczka / Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i koordynacja działań marketingowych zgodnych z wizerunkiem wszystkich marek w Grupie. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram). Tworzenie treści: postów, artykułów i materiałów...
Zobacz więcej ofert pracy

Marketing Manager

Rayner sp. z.o.o.
Warszawa
menedżer
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
1461 dni temu

Rayner jest wiodącym projektantem i producentem implantów okulistycznych i farmaceutyków, specjalizuje się w soczewkach wewnątrzgałkowych (IOL) i produktach pokrewnych stosowanych w chirurgii zaćmy i chirurgii refrakcyjnej. Od momentu opracowania pierwszej soczewki wewnątrzgałkowej firma Rayner jest pionierem w dziedzinie projektowania soczewek, a jej celem jest poprawa widzenia i przywracanie wzroku na całym świecie. Misją firmy Rayner jest dostarczanie innowacyjnych i klinicznie doskonałych rozwiązań okulistycznych, które spełniają oczekiwania naszych klientów na całym świecie w zakresie poprawy wzroku i jakości życia ich pacjentów.

Wartości, którymi kierujemy się w Rayner:

  • Ambicja: Gramy, aby wygrać
  • Skupienie: Stawiamy Pacjentów na pierwszym miejscu
  • Uczciwość: Dotrzymujemy obietnic
  • Otwartość: Jesteśmy otwarci na nowe pomysły
  • Szacunek: Wspieramy się nawzajem

W związku z otwarciem polskiego oddziału, Rayner poszukuje osoby na stanowisko Marketing Manager do pracy w biurze firmy w Warszawie.

Jeśli masz doświadczenie w marketingu produktów medycznych do Klientów z sektora prywatnej i publicznej ochrony zdrowia w zakresie budowania pozycji rynkowej, promowania produktów i zwiększania sprzedaży – jesteś doskonałą / -ym Kandydatką / -em. Idealnym, jeśli pracowałeś / -aś wcześniej z okulistami – chirurgami.

Marketing Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Poszukujemy osób z następującym doświadczeniem / umiejętnościami:
 
Niezbędne:
  • Dyplom z zakresu marketingu / nauk ścisłych / optometrii / inżynierii lub równoważne doświadczenie zawodowe
  • Biegły język angielski w mowie i piśmie
  • Doświadczenie w marketingu (minimum 3 lata)
  • Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office
Pożądane:
  • Formalne kwalifikacje biznesowe lub marketingowe
  • Doświadczenie w pracy z Klientami z obszaru okulistyki / optometrii
  • Zrozumienie zagadnień związanych z urządzeniami medycznymi
  • Doświadczenie w zarządzaniu produktem
Zakres podstawowych obowiązków:
  • Opracowywanie i wdrażanie lokalnych kampanii marketingowych w ścisłej współpracy z Globalnym Zespołem Marketingu
  • Tłumaczenie globalnych materiałów marketingowych na język polski. Dostosowywanie ich wyłącznie do wymogów lokalnego prawa i przepisów
  • Realizacja inicjatyw marketingu globalnego, lokalnie
  • Przygotowywanie wszystkich materiałów marketingowych i dystrybucja do zespołów sprzedaży i klientów
  • Zarządzanie tożsamością marki we wszystkich mediach, materiałach i kanałach sprzedaży w celu zapewnienia całkowitej spójności z kampanią globalną
  • Organizowanie wystaw / budowanie stoisk na spotkania krajowe
  • Ścisła współpraca z zespołem Eye Science, w celu zapewnienia zgodność z klinicznymi inicjatywami marketingowymi
  • Opracowanie i rekomendowanie dostosowanych strategii cenowych dla istniejących i nowych produktów i klientów, we współpracy z menedżerami ds. kluczowych klientów
  • Wspieranie inicjatywy programu Key Opinion Leaders (poprzez PR i zarządzanie praktyką)
  • Współpraca z Country Managerem w Polsce w celu zapewnienia dobrego zarządzania budżetem i jego zgodności z Business Planem
  • Współpraca z Key Account Managerami w Polsce w celu zapewnienia, że materiały marketingowe są dostarczane do zespołu sprzedaży i spełniają jego wymagania
  • Bycie Championem lokalnego rynku. Szczególnie ważne jest wpływanie na Globalny Zespół Marketingu w celu zapewnienia optymalizacji skuteczności kampanii globalnych w danym kraju
  • Utrzymywanie odpowiedniego poziomu wiedzy dotyczącej produktów Rayner, pogłębianie wiedzy, udział w szkoleniach oraz testach dotyczących produktów
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, odpowiednie do zakresu obowiązków i posiadanego doświadczenia
  • Umowa o pracę na czas nieokreślony (po 3 miesięcznym okresie próbnym)
  • Urlop zgodnie z zasadami kodeksu pracy
  • Opiekę medyczną dla Pracowników, możliwość rozszerzenia o członków rodziny / partnerów
  • Pracę w pozytywnej atmosferze, w niewielkim Zespole, w bezpośredniej współpracy z centralą firmy w Wielkiej Brytanii
  • Możliwości rozwoju w międzynarodowych strukturach firmy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...
  • Kierowniczka / Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i koordynacja działań marketingowych zgodnych z wizerunkiem wszystkich marek w Grupie. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram). Tworzenie treści: postów, artykułów i materiałów...