Nasz Klient to francuskie wydawnictwo, które jest częścią znanej na całym świecie grupy mediowej. Istnieje w Polsce od 2000 roku i z sukcesem stale wdraża na rynek nowe kolekcje. Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Marketing Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres ok. 12 miesięcy
Obowiązki:
- Kontrola operacyjna działań marketingowych, w tym testów uruchomień
- Monitorowanie wyników i rentowności kolekcji
- Definiowanie ofert marketingowych dostosowanych do polskiego rynku
- Negocjacje z mediami przy uruchamianiu kampanii marketingowych
- Koordynacja dystrybucji w kioskach oraz kanale subskrypcyjnym
- Definiowanie segmentów/ trendów w celu optymalizacji lub tworzenia nowych kolekcji dostosowanych do potrzeb rynkowych
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Znajomość języka angielskiego
- Praktyczna znajomość tworzenia i wdrażania kampanii marketingowych offline i online
- Umiejętność w nawiązywaniu, budowaniu i utrzymaniu trwałych relacji z klientami
Oferujemy:
- Praca w młodym i dynamicznym zespole
- Uczestnictwo w ciekawych, innowacyjnych projektach
- Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku