
-
Kompleksowe zarządzanie podległymi markami / produktami
-
Tworzenie i realizacja strategii marketingowej, planów oraz działań marketingowych odnośnie poszczególnych marek
-
Koordynacja i prowadzenie kampanii reklamowych oraz działań wizerunkowych, promocyjnych i eventowych
-
Opracowywanie strategii rozwoju produktów:
- Zarządzanie budżetem marketingowym
- Współpraca z agencjami zewnętrznymi -
Ścisła współpraca z działem sprzedaży i Product Managerami
-
Monitoring rynku i konkurencji oraz efektywności prowadzonych działań
-
Wykształcenie wyższe kierunkowe z marketingu lub pokrewne
-
Doświadczenie na stanowisku Brand Managera lub pokrewnym min. 4 lata (mile widziane w działaniach B2B i B2C)
-
Doświadczenie w branży budowlanej / przemysłowej (warunek konieczny)
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
-
Prawo jazdy kat. B i gotowość do odbywania podróży służbowych
-
Bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność wyznaczania priorytetów
-
Doświadczenie w trade marketingu
-
Kreatywność i innowacyjność w działaniu
-
Wysokie kompetencje komunikacyjne i interpersonalne
-
Rozwinięte umiejętności analityczne
-
Pracę na samodzielnym stanowisku z możliwością wdrażania własnych pomysłów
-
Współpracę z międzynarodową firmą o ugruntowanej pozycji na rynku
-
Możliwość rozwoju zawodowego i nabywania ciekawych doświadczeń