Poszukujemy doświadczonego Marketing Managera, który dołączy do zespołu importera nowej luksusowej marki motoryzacyjnej i weźmie udział w budowaniu jej pozycji na polskim rynku. Szukamy osoby samodzielnej, kreatywnej, z dużą energią do działania i wysoką kulturą pracy.
- Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej
- Inicjowanie i opracowywanie nowych rozwiązań marketingowych
- Budżetowanie działań oraz prowadzenie negocjacji z dostawcami
- Kontrola efektywności kampanii i innych inicjatyw marketingowych
- Współpraca z firmami zewnętrznymi (agencje reklamowe, eventowe, digitalowe, drukarnie)
- Budowanie i zarządzanie procesem akceptacji koncepcji kreatywnych
- Organizacja eventów, targów branżowych, konferencji i premier produktów
- Nadzór nad jakością i terminowością realizacji działań promocyjnych
- Zarządzanie stockiem materiałów POS
- Monitoring i analiza działań konkurencji
- Kontrola nad budżetem
- Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w marketingu, mile widziane w branży automotive
- Umiejętności współpracy z zewnętrznymi dostawcami marketingowymi
- Zdolności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków z danych
- Samodzielności i umiejętności kompleksowego zarządzania projektami
- Doskonałej organizacji pracy i wielozadaniowości
- Biegłej obsługi pakietu MS Office (szczególnie Excel i PowerPoint)
- Odporności na stres i skutecznego działania pod presją czasu
- Umiejętności negocjacyjnych i myślenia koncepcyjnego
- Bardzo dobrej znajomości języka polskiego w mowie i piśmie
- Komunikatywnej znajomości języka angielskiego
- Umiejętności pracy zespołowej, otwartości i szacunku do innych
- Postawy „hands-on” – aktywnego podejścia do realizacji zadań
- Prawa jazdy kategorii B
- Pracę w strukturze importerskiej przy wprowadzaniu marki premium na rynek
- Współpracę w środowisku międzynarodowym
- Umowę B2B i wszystkie niezbędne narzędzia do pracy
- Możliwość realnego wpływu na strategię marketingową nowej marki w Polsce
Poznaj
Asian Automotive Distribution Center
Grupa AADC specjalizuje się w imporcie i dystrybucji samochodów osobowych, lekkich pojazdów dostawczych oraz motocykli z krajów Azji, takich jak Korea i Chiny, na rynek polski oraz do innych krajów Europy Środkowo-Wschodniej.
Naszym celem strategicznym jest uzyskanie pozycji lidera w dystrybucji nowoczesnych rozwiązań motoryzacyjnych w powyższych segmentach. Kierując się pasją do motoryzacji oraz wieloletnim doświadczeniem w imporcie i dystrybucji pojazdów mechanicznych, dostarczamy naszym klientom produkty i usługi najwyższej jakości, z zachowaniem konkurencyjnych cen. Długofalowa strategia AADC opiera się na ciągłym rozwoju, wdrażaniu innowacyjnych modeli biznesowych oraz dostosowywaniu usług do dynamicznie zmieniających się potrzeb rynku. Bogate doświadczenie oraz spuścizna Grupy Kapitałowej Polmozbyt PTH, stanowią solidne fundamenty naszych sukcesów. Asian Automotive Distribution Center (AADC) to prężnie rozwijająca się spółka, wywodząca się z Grupy PTH Holding, jednego z największych i najbardziej wszechstronnych podmiotów na polskim rynku motoryzacyjnym. Powstanie AADC jest wynikiem strategicznego rozwoju Grupy PTH, która, odpowiadając na rosnące zainteresowanie azjatyckimi markami samochodów w Polsce, zainwestowała w specjalistyczną jednostkę odpowiedzialną za import, dystrybucję oraz rozwój sieci sprzedaży pojazdów z tego regionu.