Nazywamy się Jobs Plus i jesteśmy agencją HR – od 10 lat łączymy naszych kandydatów i klientów i jesteśmy w tym całkiem nieźli. Ale żeby odnosić sukcesy, potrzebujemy marketingowca z krwi i kości.
Jesteś samodzielnym specjalistą, Internet to Twoje życie, a możliwość swobodnego działania i testowania nowych pomysłów dodaje Ci skrzydeł? Szklana kula mówi nam, że jesteś naszym kandydatem idealnym!
Dlaczego szukamy?
Do tej pory marketingiem w Jobsie zajmowała się Ania M. Sama Ania mówi tak: Jobs ma to do siebie, że dodaje ludziom skrzydeł i ja rozwinęłam tu swoje… odchodzę do dużej firmy, ale wiem, że takiego miejsca już nie będzie. Ten kto dołączy do Jobsa, jest szczęściarzem.
Chcesz być naszym szczęściarzem? Weź udział w tej rekrutacji! (a jeśli chcesz porozmawiać z Anią… daj nam znać, możemy to załatwić). Dołącz do nas! Zapraszamy do udziału w procesie rekrutacyjnym na stanowisko:
Powierzymy Ci planowanie i koordynowanie działań marketingowych w wyznaczonym zakresie, w tym:
- przygotowanie i dystrybucję materiałów marketingowych i promocyjnych
- wybór dostawców usług
- zarządzanie pracą partnerów marketingowych (drukarnie, graficy, agencje reklamowe i interaktywne)
- koordynację działań SEM i SEO
- zarządzanie treścią serwisów www
- działania employer brandingowe
- monitoring rynku oraz analizę działań marketingowych konkurencji w obszarze cenowym oraz produktowym
- rekomendowanie działań promocyjnych Zarządowi firmy
- sporządzanie raportów i sprawozdań z przeprowadzonych działań marketingowych oraz ich skuteczności
- kontrolę budżetu marketingowego
- stałą i bezpośrednią współpracę oraz wsparcie Działu Handlowego i Działu Rozwiązań HR
- samodzielność, odwaga w testowaniu pomysłów, chęć ciągłego uczenia się
- minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w dziale marketingu (segmenty B2B i B2C – jeśli znasz obydwa, to wspaniale)
- wykształcenie wyższe kierunkowe: marketing lub pokrewne (zarządzanie, socjologia)
- bardzo dobra znajomość narzędzi marketingowych
- dobra znajomość języka angielskiego (konieczna, by poznawać nowinki i komunikować się z naszym działem zagranicznym)
- bardzo dobra organizacji pracy oraz kreatywność, bo zdarzają się trudne projekty, które wymagają niestandardowego podejścia
- doskonałe zdolności organizacyjne i analityczne
- proces wdrożenia (z elementami integracji), podczas którego poznasz całą firmę
- dużą samodzielność i pomoc, gdy tylko będziesz jej potrzebować
- możliwość rozwoju dzięki różnorodności prowadzonych projektów
- partnerskie stosunki i otwartą komunikację
- stabilne warunki formalno-prawne w ramach umowy o pracę (pełen etat)
- przejrzysty i atrakcyjny system wynagrodzenia
- prywatną opiekę zdrowotną
- imprezy integracyjne i zewnętrzne szkolenia (świętujemy wszystkie urodziny, zdarza nam się wspólnie gotować, mamy pikniki a dwa razy w roku – wyjeżdżamy z miasta!)
- komfortowe biuro z łatwym dojazdem, 10 minut od Rynku Głównego