Zadania: Planowanie i koordynacja kampanii reklamowych online, z naciskiem na działania sprzedażowe. Analiza wyników kampanii, opracowywanie raportów i rekomendacji optymalizacyjnych. Udział w tworzeniu strategii komunikacji i analizie rynku we współpracy z klientami. Codzienna współpraca z...
Twoje zadania: Planowanie, realizacja i bieżąca optymalizacja kampanii digital: Google Ads, YouTube, Display, Performance Max, afiliacja, Monitorowanie wyników i analiza skuteczności kampanii z wykorzystaniem narzędzi analitycznych, Przygotowywanie raportów oraz formułowanie wniosków i...
Opis stanowiska: Tworzenie planów mediowych dopasowanych do celów biznesowych klienta, Koordynowanie kampanii reklamowych w mediach cyfrowych i tradycyjnych, Analizowanie efektywności działań i wdrażanie optymalizacji, Aktywna współpraca z klientami oraz zespołami wewnętrznymi, Wspieranie...
Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych, w szczególności nastawionych na sprzedaż. Tworzenie założeń kampanii, monitorowanie wyników oraz przygotowywanie raportów efektywności. Współpraca z działem zakupowym, zespołem ekspertów i klientami. Udział w przygotowywaniu...
Opis stanowiska: Opracowywanie i realizacja strategii mediowych w kanałach online i offline, Analiza wyników kampanii oraz rekomendowanie usprawnień, Współpraca z zespołami projektowymi przy planowaniu działań reklamowych, Utrzymywanie relacji z klientami oraz doradztwo w zakresie...
Nadzorowanie procesu realizacji zamówień i obsługa klientów na marketplace; Planowanie, organizacja i koordynacja akcji promocyjnych na platformach sprzedażowych (np. Allegro, Amazon, inne marketplace’y); Tworzenie kampanii reklamowych w Google ADS; Analiza kalendarzy promocyjnych platform i...
Jak będzie wyglądała Twoja praca? Jako DIGITAL MEDIA PLANNER będziesz współtworzyć zespół Agency Planning, który zmienia cele biznesowe naszych Klientów w skuteczne cele mediowe. AP buduje relacje oparte na zaufaniu, proponując przy tym nasze innowacyjne rozwiązania. Na co dzień...
Jak będzie wyglądała Twoja praca? Jako MEDIA PLANNER rozwiniesz swoje umiejętności strategiczne, wykorzystując przy tym holistyczną wiedzę mediową. Będziesz współtworzyć zespół Agency Planning, który przekłada cele biznesowe naszych Klientów na skuteczne cele mediowe. Agency...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
8 dni
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: Zawartość i aktualność treści stron internetowych przy wykorzystaniu systemów typu CMS Dbanie o odpowiednią widoczność strony w Google przy wykorzystaniu dobrych praktyk SEO Projektowanie i realizowanie kampanii marketingowych – newslettery,...
ORPHICA jest prężnie rozwijającą się firmą wprowadzającą na rynek innowacyjne kosmetyki inspirowane naturą. Jeśli Twoje motto to „wszystko jest możliwe”, chcesz grać z nami w jednym teamie, możesz wnieść do niego swoją energię i zaangażowanie, to z pewnością znajdziesz wśród nas miejsce dla siebie.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy Kandydatów/Kandydatki na stanowisko:
Media Buyer
Miejsce pracy: Radom
Zadania:
Zarządzanie obszarem promocji performance: SEM, SEO, e-mail marketing, RTB, display;
Optymalizowanie kampanii w oparciu o analitykę internetową;
Dokonywanie analizy Multichannel Attribution;
Tworzenie i koordynowanie pracy kilkuosobowego zespołu;
Współpraca z innymi działami firmy.
Wymagania:
Co najmniej 3-letnie doświadczenie w obszarze e-marketingu;
Co najmniej 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
Doświadczenie w prowadzeniu różnorodnych kampanii e-marketingowych;
Doświadczenie w obszarze Performance Marketing;
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
Praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel);
Wysokie zdolności komunikacyjne;
Umiejętność pracy w zespole;
Umiejętność dobrej organizacji pracy;
Samodzielność w podejmowaniu decyzji.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
Możliwość poszerzenia dotychczasowych doświadczeń zawodowych;
Przyjazna atmosfera pracy;
Szkolenia, kursy;
Możliwość pracy w pełnym zakresie zagadnień merytorycznych;
Zadania: Planowanie i koordynacja kampanii reklamowych online, z naciskiem na działania sprzedażowe. Analiza wyników kampanii, opracowywanie raportów i rekomendacji optymalizacyjnych. Udział w tworzeniu strategii komunikacji i analizie rynku we współpracy z klientami. Codzienna współpraca z...
Twoje zadania: Planowanie, realizacja i bieżąca optymalizacja kampanii digital: Google Ads, YouTube, Display, Performance Max, afiliacja, Monitorowanie wyników i analiza skuteczności kampanii z wykorzystaniem narzędzi analitycznych, Przygotowywanie raportów oraz formułowanie wniosków i...
Opis stanowiska: Tworzenie planów mediowych dopasowanych do celów biznesowych klienta, Koordynowanie kampanii reklamowych w mediach cyfrowych i tradycyjnych, Analizowanie efektywności działań i wdrażanie optymalizacji, Aktywna współpraca z klientami oraz zespołami wewnętrznymi, Wspieranie...
Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych, w szczególności nastawionych na sprzedaż. Tworzenie założeń kampanii, monitorowanie wyników oraz przygotowywanie raportów efektywności. Współpraca z działem zakupowym, zespołem ekspertów i klientami. Udział w przygotowywaniu...
Opis stanowiska: Opracowywanie i realizacja strategii mediowych w kanałach online i offline, Analiza wyników kampanii oraz rekomendowanie usprawnień, Współpraca z zespołami projektowymi przy planowaniu działań reklamowych, Utrzymywanie relacji z klientami oraz doradztwo w zakresie...
Nadzorowanie procesu realizacji zamówień i obsługa klientów na marketplace; Planowanie, organizacja i koordynacja akcji promocyjnych na platformach sprzedażowych (np. Allegro, Amazon, inne marketplace’y); Tworzenie kampanii reklamowych w Google ADS; Analiza kalendarzy promocyjnych platform i...
Jak będzie wyglądała Twoja praca? Jako DIGITAL MEDIA PLANNER będziesz współtworzyć zespół Agency Planning, który zmienia cele biznesowe naszych Klientów w skuteczne cele mediowe. AP buduje relacje oparte na zaufaniu, proponując przy tym nasze innowacyjne rozwiązania. Na co dzień...
Jak będzie wyglądała Twoja praca? Jako MEDIA PLANNER rozwiniesz swoje umiejętności strategiczne, wykorzystując przy tym holistyczną wiedzę mediową. Będziesz współtworzyć zespół Agency Planning, który przekłada cele biznesowe naszych Klientów na skuteczne cele mediowe. Agency...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
8 dni
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: Zawartość i aktualność treści stron internetowych przy wykorzystaniu systemów typu CMS Dbanie o odpowiednią widoczność strony w Google przy wykorzystaniu dobrych praktyk SEO Projektowanie i realizowanie kampanii marketingowych – newslettery,...