Najnowsze oferty pracy

  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 godz.
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Kierowniczka / Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i koordynacja działań marketingowych zgodnych z wizerunkiem wszystkich marek w Grupie. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram). Tworzenie treści: postów, artykułów i materiałów...
Zobacz więcej ofert pracy

Menadżer ds. Marketingu

Janmedia Interactive Sp. z o. o.
Wrocław
praca stacjonarna
2460 dni temu

Ogłoszenie numer: 2332137, z dnia 2019-03-11

Janmedia Interactive Sp. z o. o.

„Janmedia Interactive” Sp. z o.o. (prowadząca interesy we Wrocławiu od stycznia 2003 roku jako Spółka Jawna i od lata 2004 roku jako Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) zajmuje się tworzeniem i wspieraniem wizerunku małych i dużych przedsiębiorstw oraz organizacji, konsultowaniem klientów w zakresie promocji za pośrednictwem Internetu, w tym tworzeniem witryn internetowych, projektowaniem logotypów, kreacją grafiki oraz animacją, programowaniem i usługami typu SEO, PPC i szkoleniami webusability.

Menadżer ds. Marketingu

Miejsce pracy: Wrocław

 

Opis stanowiska

Zatrudnimy doświadczonego/doświadczoną Menadżer ds. marketingu, który/która ma doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych on-line a także potrafi działać bezpośrednio, zna się na praktykach SEO i PPC, potrafi prowadzić kampanie reklamowe w LinkedIn, Facebooku i innych portalach o podobnych profilach, zna podstawy zasad prowadzenia dobrego Public Relations dla firmy, potrafi pisać nietuzinkowe treści dla profilów pracodawcy a także jego klientów w social mediach, utrzymywać profile w Facebooku, Twitterze, Instagramie, jest skłonna nadzorować zatrudnianie i rozwój drużyny do marketingu i promowania działalności gospodarczej Spółki, oraz ma zdolności typowe dla prowadzenia projektów typu webdesign i/lub kreacja grafiki i animacji.

Wymagania

Mamy następujące wymagania odnośnie osoby na stanowisku Menadżer ds. Marketingu:

  • Co najmniej III letnie doświadczenie w firmie w naszej branży,
  • Umiejętność prowadzenia, w tym tworzenia, redagowania, raportowania i analizy, kampanii reklamowych na:
    • Google AdWords
    • Facebook,
  • Na dłuższą metę stosowna osobowość i predyspozycje do zatrudniania i nadzoru nad drużyną prowadzącą działania marketingowe i promocyjne w stosunku do Spółki,
  • Umiejętności w prowadzeniu projektów dla klientów firmy, w tym do detalicznego odbierania zamówień od klientów, stosownego przekazywania ich właściwym Członkom drużyny, trzymania pieczy nad rozwojem i statusem projektów i ich budżetów godzinowych, sprawdzania wdrożeń i raportowania do Zarządu,
  • Doświadczenie w branżach pokrewnych typu PR mile widziane,
  • Umiejętności w koordynacji i promowaniu happeningów typu szkolenia w social mediach i po za nimi,
  • Kontaktowa i nie samolubna osobowość, gotowość do wspierania innych Członków drużyny jeżeli jest ku temu potrzeba,
  • Dość wyobraźni by potrafić tworzyć nowe pomysły marketingowe, a także wspierać inicjatywy szkoleniowe,
  • Zdolności w pisaniu treści na strony firmy w social mediach, oraz potencjalnie na strony klientów,
  • Zdolności w pisaniu tekstów pod SEO to także atut,
  • Chęć czynnego brania udziału w ciekawej firmie i wspierania zdolnego zespołu.

Oferujemy

  • Pełno etatowa praca w siedzibie Spółki we Wrocławiu na podstawie umowy o pracę,
  • Wynagrodzenie w zakresie 4000-5000 zł netto, zależnie od doświadczenia,
  • Dużo perspektyw w zakresie rozwoju osobistego jak i wspierania i wpływu na rozwój firmy.

Wynagrodzenie

Od 5000 do 7000 PLN

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 godz.
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Kierowniczka / Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i koordynacja działań marketingowych zgodnych z wizerunkiem wszystkich marek w Grupie. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram). Tworzenie treści: postów, artykułów i materiałów...