Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
Menadżer ds. Obsługi Klienta

Menadżer ds. Obsługi Klienta

Coral Club International
Warszawa
praca stacjonarna
5200 dni temu

Ogłoszenie numer: 91401, z dnia 2010-03-09

Coral Club International


zajmuje się nowymi technologiami ochrony, odbudowania i podtrzymania zdrowia człowieka przy pomocy naturalnych ozdrawiających metod, składających się wyłącznie z naturalnych komponentów, sporządzonych z wykorzystaniem współczesnych naukowych prac, które pozwalają zachować to co cenne, co było stworzone przez naturę. Poszukujemy:

Menadżer ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska


Do zadań Menadżera ds. Obsługi Klienta będzie należeć przyjmowanie i realizacja zamówień, prowadzenie magazynu oraz dbanie o satysfakcję naszych Klientów.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe
  • samodzielność i umiejętność organizacji własnej pracy
  • łatwość nawiązywania kontaktów
  • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (MS Office, Internet)
  • bardzo dobra znajomość (w mowie i piśmie) języka rosyjskiego
  • mile widziane doświadczenie w dziale obsługi klienta lub/i handlowym

Oferujemy

  • Pracę w młodym i dynamicznym zespole
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Szkolenia z zakresu znajomości asortymentu, oprogramowania
  • Staż w głównej siedzibie firmy w Moskwie
  • Pełnoetatowe zatrudnienie
  • Możliwości rozwoju i awansu
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.