Najnowsze oferty pracy

  • Kierowniczka / Kierownik Działu Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Fabryczna 6    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Praca w Centrum Medycznym LUX MED Stomatologia przy ul. Fabrycznej 6 we Wrocławiu Twoją rolą będzie: nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwe wykonywanie obowiązków przez pracowników działu zgodnie z procedurami i standardami jakości obsługi, dążenie do osiągnięcia jak...
  • Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta i serwisu

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek, Malborska 35    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów w obsłudze klienta; pozyskiwanie i współpraca z wykonawcami usług montażowych;...
  • Koordynator / Koordynatorka ds. Bezpośredniej Obsługi Pacjenta​

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator
    1 dni
    nadzorowanie standardów obsługi pacjentów i dbanie o ich właściwą realizację; prowadzenie szkoleń, bieżący coaching oraz ocena pracy zespołu; organizowanie i weryfikacja harmonogramów wizyt; przyjmowanie oraz wyjaśnianie zgłoszeń i reklamacji związanych z obsługą; udział w akcjach...
  • Koordynatorka / Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie: monitorowanie pracy zespołu, obsługa reklamacji, wsparcie pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzór nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół, przygotowywanie raportów, analiz i zestawień dotyczących...
  • Koordynator / Koordynatorka Zespołu Sprzedaży i Usług

    Klient portalu Praca.pl   Tarnobrzeg    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Organizacja i nadzór nad codzienną pracą zespołu – przydzielanie zadań, wdrażanie nowych osób, monitorowanie standardów obsługi klienta; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (np. deweloperzy, agencje nieruchomości, instytucje) Koordynacja działań mających na celu...
  • Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Tarnobrzeg    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta; aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi...
  • Koordynatorka / Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Nadzorowanie jakości i efektywności pracy zespołu. Obsługa oraz analiza reklamacji. Wsparcie zespołu w bezpośredniej obsłudze pacjentów. Raportowanie wyników działalności zespołu. Pełnienie roli menadżera dyżurnego centrum. Realizacja celów finansowych centrum.
  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    14 godz.
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
  • Koordynator / Koordynatorka ds. Bezpośredniej Obsługi Pacjenta​

    Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Lazurowa 71a    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator
    3 dni
    Twoja misja na tym stanowisku​​: nadzór nad prawidłową obsługą Pacjenta zgodnie z przyjętymi standardami, szkolenia, coaching i ocena pracy pracowników, koordynowanie planu wizyt Pacjentów, przyjmowanie/wyjaśnianie reklamacji obsługowych, realizacja akcji promocyjnych w Centrum...
  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    12 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...
Zobacz więcej ofert pracy

Menadżer działu obsługi klienta

PND FUTURA Sp. z o.o.
Wrocław
specjalista mid / senior / menedżer
pełny etat
umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B
praca hybrydowa
1439 dni temu

Agencja brandingowa PND Futura - tworzymy marki z przyszłością!

Odkrywamy potencjał marki. Budujemy jej charakter, nadajemy osobowość i styl. Tak jak nasi Klienci pragniemy, by marki żyły i rozkwitały na wciąż zmieniającym się i konkurencyjnym rynku.

Jesteśmy agencją brandingową o ugruntowanej pozycji w dziedzinie twórczego podejścia do rozwoju marek. Działamy od 1990 roku. Od tego czasu gromadzimy wiedzę i doświadczenie, wynikające z tysięcy zrealizowanych projektów i olbrzymiej pasji, którą zawsze był dla nas branding. Opieramy współpracę na Partnerstwie w tworzeniu strategii marki, designu.

Tworzymy marki z przyszłością.

 

Menadżer działu obsługi klienta
Miejsce pracy: Wrocław

PND Futura to agencja brandingowa z trzydziestoletnim doświadczeniem w pracy dla polskich i zagranicznych marek. Opracowujemy strategie i tworzymy identyfikacje brandów, projektujemy opakowania, wspieramy komunikację. Stawiamy na partnerskie relacje, współpracę i kreatywność, dzięki którym powstają wartościowe i skuteczne rozwiązania dla marek naszych klientów.

 

Do Twoich zadań należeć będzie:

 

- planowanie, zarządzanie, budżetowanie:

  • analiza rynku i opracowanie działań strategicznych  prowadzących do tworzenia okresowych planów działania agencji; opracowywanie rekomendacji dla pozyskiwania najbardziej dochodowych kontraktów z zakresu usług brandingowych (m.in. projektowanie opakowań, corporate identity);
  • organizacja pracy działu obsługi klienta, sprawne zarządzanie zleceniami z wykorzystaniem wdrożonych narzędzi (Bitrix24);
  • planowanie działań bieżących, współpraca z zespołem agencji, prowadzenie spotkań projektowych;
  • realizacja planów budżetowych i weryfikacja założonych budżetów;
  • współtworzenie narzędzi i materiałów niezbędnych do budowania profesjonalnego wizerunku agencji i jej czołowej pozycji na rynku w Polsce.

-obsługa klienta:

  • podtrzymywanie relacji z klientami agencji oraz nawiązywanie kontaktów  z potencjalnymi klientami;
  • prowadzenie spotkań i prezentacji dla klienta (w tym również w formie on-line) – sprzedażowych i projektowych;
  • prowadzenie zleceń brandingowych: briefing, de-briefing, kosztorysowanie, opracowanie oferty, przygotowanie dokumentów formalnych, takich jak umowa i zamówienia, negocjacje cenowe, prezentacja oferty u klienta, współpraca ze wszystkimi działami w agencji w celu sprawnego i efektywnego przeprowadzenia procesu projektowego, zakończenie zamówienia, fakturowanie, serwis po wykonaniu zamówienia;
  • weryfikacja opracowanych konceptów projektów zgodnie z założeniami przedstawionymi w briefie klienta;   
  • zlecanie prac podwykonawcom agencji, kontrola jakości i terminów realizacji zamówień.
 Poszukujemy Cię, jeśli:
  • posiadasz minimum 5-letnie doświadczenie w pracy w agencji reklamowej na stanowisku związanym z obsługą klienta;
  • posiadasz minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
  • posiadasz zdolności analityczne oraz umiejętność myślenia strategicznego;
  • znasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację biznesową;
  • posiadasz umiejętności prezentacyjne i negocjacyjne;
  • doskonale organizujesz pracę, masz poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania wobec klientów i zespołu;
  • umiejętnie zarządzasz wieloma projektami jednocześnie;
  • bardzo dobrze obsługujesz MS Office, mile widziane doświadczenie w obsłudze CRM Bitrix24.
Oferujemy:
  • ciekawą i odpowiedzialną pracę w renomowanej agencji brandingowej, obsługującej znane marki i różnorodne projekty;
  • możliwość zdobycia bogatego doświadczenia zawodowego i awansu w strukturze firmy;
  • szeroki wybór szkoleń;
  • samodzielną i odpowiedzialną pracę, gdzie Twój wkład ma znaczenie;
  • konkurencyjne wynagrodzenie;
  • możliwość pracy w modelu hybrydowym (w trakcie trwania pandemii).
Klauzula RODO:

Uprzejmie informujemy, że administratorem danych jest PND Futura z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Powstańców Śląskich 125/204 Wrocław (tel. 71 78 226 41, e-mail: biuro@pndfutura.pl), na który można się kontaktować z pytaniami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych.

Podane dane będą przetwarzane na potrzeby obsługi procesu rekrutacji.

Podstawą przetwarzania danych jest dobrowolna zgoda, wyrażona przez wyraźne działanie, tj. przesłanie CV, której brak uniemożliwia uwzględnienia zgłoszonej kandydatury w procesie rekrutacji.

Podane dane przetwarzane będą wyłącznie na potrzeby przeprowadzenia rekrutacji, z zastrzeżeniem wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, wówczas dane będą przetwarzane do czasu wycofania zgody.

Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do podanych danych oraz prawo żądania ich poprawiania, sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, zgłoszenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, żądania ich przeniesienia, a także do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie, co pozostanie bez wpływu na zgodność z prawem ich przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jak również skarga do organu nadzorczego (do 25 maja 2018 r. jest nim GIODO).
 

Podobne oferty

  • Kierowniczka / Kierownik Działu Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Fabryczna 6    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Praca w Centrum Medycznym LUX MED Stomatologia przy ul. Fabrycznej 6 we Wrocławiu Twoją rolą będzie: nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwe wykonywanie obowiązków przez pracowników działu zgodnie z procedurami i standardami jakości obsługi, dążenie do osiągnięcia jak...
  • Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta i serwisu

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek, Malborska 35    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów w obsłudze klienta; pozyskiwanie i współpraca z wykonawcami usług montażowych;...
  • Koordynator / Koordynatorka ds. Bezpośredniej Obsługi Pacjenta​

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator
    1 dni
    nadzorowanie standardów obsługi pacjentów i dbanie o ich właściwą realizację; prowadzenie szkoleń, bieżący coaching oraz ocena pracy zespołu; organizowanie i weryfikacja harmonogramów wizyt; przyjmowanie oraz wyjaśnianie zgłoszeń i reklamacji związanych z obsługą; udział w akcjach...
  • Koordynatorka / Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie: monitorowanie pracy zespołu, obsługa reklamacji, wsparcie pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzór nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół, przygotowywanie raportów, analiz i zestawień dotyczących...
  • Koordynator / Koordynatorka Zespołu Sprzedaży i Usług

    Klient portalu Praca.pl   Tarnobrzeg    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Organizacja i nadzór nad codzienną pracą zespołu – przydzielanie zadań, wdrażanie nowych osób, monitorowanie standardów obsługi klienta; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (np. deweloperzy, agencje nieruchomości, instytucje) Koordynacja działań mających na celu...
  • Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Tarnobrzeg    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta; aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi...
  • Koordynatorka / Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Nadzorowanie jakości i efektywności pracy zespołu. Obsługa oraz analiza reklamacji. Wsparcie zespołu w bezpośredniej obsłudze pacjentów. Raportowanie wyników działalności zespołu. Pełnienie roli menadżera dyżurnego centrum. Realizacja celów finansowych centrum.
  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    14 godz.
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
  • Koordynator / Koordynatorka ds. Bezpośredniej Obsługi Pacjenta​

    Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Lazurowa 71a    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator
    3 dni
    Twoja misja na tym stanowisku​​: nadzór nad prawidłową obsługą Pacjenta zgodnie z przyjętymi standardami, szkolenia, coaching i ocena pracy pracowników, koordynowanie planu wizyt Pacjentów, przyjmowanie/wyjaśnianie reklamacji obsługowych, realizacja akcji promocyjnych w Centrum...
  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    12 dni
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...