Menadżer / Menadżerka Personal Banking
Miejsce pracy: Warszawa
Twoja rola
Jako Menadżer/ Menadżerka Personal Banking będziesz kluczowym ogniwem w rozwoju sprzedaży i budowaniu długofalowych relacji w segmencie klientów Private Banking. Twoje główne zadania to:
- pozyskiwanie nowych klientów zamożnych z segmentu Private Banking,
- realizacja planów sprzedażowych i budowanie trwałych relacji z klientami
- obsługa istniejącego portfela klientów oraz jego rozwój,
współpraca z siecią sprzedaży w zakresie sprzedaży produktów detalicznych CABP, - współpraca z Relationship Menadżerami z Pionu Klientów Korporacyjnych w celu pozyskiwania nowych klientów,
- rekomendowanie produktów Grupy CA w Polsce i współpraca z instytucjami finansowymi Grupy CA na świecie,
- wspieranie rozwoju produktów w zakresie bankowości dla klientów zamożnych
Twój zespół
Współpracujesz z zespołem Menadżerów Personal Banking. Zespół, do którego dołączysz od kilku lat aktywnie pozyskuje i prowadzi obsługę klientów z segmentu Private Banking w CABP, bazując na lokalnym know-how oraz światowych zasobach Grupy Crédit Agricole.
Twoje doświadczenie i umiejętności
- wykształcenie wyższe (preferowane studia ekonomiczne),
- 3-5 lat doświadczenia w Private Banking lub Bankowości Korporacyjnej,
- znajomość rynku w obszarze klienta zamożnego / Private Banking,
- zaawansowaną znajomość języka angielskiego,
- umiejętności w zakresie efektywności działania, etyki biznesowej, otwartości na zmiany i współpracy,
- orientację na klienta zewnętrznego, osobiste zaangażowanie, planowanie i organizację oraz skuteczną komunikację,
- prawo jazdy kat. B i gotowość do częstych wyjazdów służbowych.
W zamian oferujemy:
- Karta Multisport
- Opieka medyczna
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Dodatkowo: kultura, pasje oraz największy Klub Korzyści
- Umowę o pracę,
- Samochód służbowy,
- Szkolenia i programy skupione wokół rozwoju mocnych stron skierowane do wszystkich - młodszych specjalistów, ekspertów czy menedżerów. Różnorodność oferty szkoleniowej: szkolenia techniczne i kompetencyjne, warsztaty, konferencje, mentoring,
- Możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce
- Programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego,
- Działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat,
- Pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę,
- Możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole,
- Pracę hybrydową - zarówno zdalnie jak i w nowoczesnym biurze,
- Pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań
Poznaj
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Credit Agricole Bank Polska to bank detaliczny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjonalnym doradztwie oraz przyjaznej obsłudze. Umożliwia korzystanie ze swoich produktów i usług poprzez wszystkie kanały dostępu: bankowość elektroniczną (serwis internetowy), telefon (Infolinia) oraz sieć ponad 440 placówek bankowych.