Menadżer operacyjny

XTG S.A.

Wrocław

29 dni temu

Ogłoszenie numer: 2734753, z dnia 2019-11-12

Menadżer operacyjny

Miejsce pracy: dolnośląskie / Wrocław

 

Opis stanowiska

  • zarządzanie procesami obsługiwanymi przez podległe zespoły,
  • budowanie zespołu i odpowiednich postaw u podległych pracowników,
  • wyznaczanie celów pracownikom i rozliczanie ich z osiągniętych rezultatów,
  • rozwój narzędzi operacyjnych niezbędnych do optymalizacji i automatyzacji procesów
  • bezpośredni kontakt z kluczowymi partnerami organizacji,
  • ścisła współpraca z Prezesem Zarządu w kreowaniu planu rozwoju firmy.

Wymagania

  • co najmniej 5-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie handlowej,
  • wykształcenie wyższe,
  • biegła znajomość języka angielskiego,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz systemów klasy ERP,
  • umiejętności podejmowania decyzji,
  • umiejętności planowania i organizacji pracy.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, kontrakt menadżerski lub B2B,
  • atrakcyjne warunki – konkurencyjne wynagrodzenie, motywujący system premiowy, karnet sportowy, prywatne ubezpieczenie medyczne, elastyczny czas pracy,
  • pracę w młodym, przyjaźnie nastawionym i dynamicznym zespole,
  • możliwość rozwoju i szkoleń.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Poznaj

XTG S.A.

Firma XTG S.A. powstała w 2009 roku we Wrocławiu.
Posiadamy doświadczenie w branży zdobywane od wielu lat. Rozumiemy i realizujemy potrzeby naszych klientów. Stale poszerzamy asortyment, aby stać się wiodącym dystrybutorem elektroniki użytkowej w Polsce i w Europie.

Jesteśmy importerami i eksporterami sprzętu elektronicznego.
Od początku naszej działalności specjalizujemy się w sprzedaży telefonów komórkowych i tabletów. Potrafimy dostosować naszą ofertę dla najbardziej wymagających klientów. Jesteśmy w stanie dostarczyć dowolny asortyment w najniższych cenach rynkowych.

Działamy kompleksowo
Na każdym etapie współpracy służymy fachowym doradztwem i pomocą. W naszym zespole pracują pasjonaci nowoczesnych technologii, którzy z przyjemnością odpowiedzą na wszelkie pytania i wątpliwości.

Kierownik operacyjny, inaczej zwany kontrolerem sklepu jest osobą odpowiedzialną za maksymalizację rezultatów finansowych, osiąganych przez zarządzany przez niego sklep w danym okresie. Podczas realizacji tego celu kontroler sklepu nie może zapominać o przestrzeganiu norm jakościowych i procedur szeroko pojętego bezpieczeństwa. Kierownik operacyjny jest osobą odpowiedzialną za sklep (market) mu podległy na wielu płaszczyznach. Do ...
Praca Kierownik Operacyjny / Kontroler Sklepu