-
tworzenie nowych oraz modyfikacja istniejących produktów depozytowych i rozliczeniowych dostosowanych do wybranego segmentu klienta,
-
opracowywanie oraz aktualizowanie regulacji wewnętrznych i materiałów szkoleniowych dla sieci sprzedaży,
-
dostosowywanie regulacji oraz dokumentów do wymogów wynikających ze zmian prawa i wytycznych jednostek nadzorujących,
-
optymalizacja procesów sprzedażowych i posprzedażowych,
-
tworzenie narzędzi wspierających obsługę produktów i procesów
-
monitorowanie i analiza danych związanych z realizacją budżetu monitorowanie działań konkurencji i rekomendowanie zmian produktowych i procesowych.
-
wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: bankowość, ekonomia, marketing),
-
minimum 2-letnie doświadczenie w obszarze product management w Banku,
-
znajomość metodologii optymalizowania i zarządzania procesami (np. six Sigma, LEAN management),
-
umiejętność pisania scenariuszy testowych i testowania systemów wspierających procesy dobra znajomość pakietu MS Office,
-
znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
-
umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków,
-
dokładność i systematyczność.
-
prywatną opiekę medyczną,
-
pracę w Banku z polskim kapitałem,
-
ciekawą pracę w zgranym i dynamicznym zespole,
-
możliwości zdobycia cennego doświadczenia i rozwoju zawodowego.
