Czy wiesz, że Bank Pekao S.A.:
- został założony w 1929 roku i jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. To lider segmentu Private Banking oraz wiodący bank korporacyjny, w którym niemal co druga firma w Polsce prowadzi swój rachunek. Bank, obsługuje także ponad 5,5 mln klientów detalicznych. W ramach grupy kapitałowej działa kilkanaście spółek będących liderami w zakresie działalności maklerskiej, leasingu, faktoringu i inwestycji finansowych.
- jako pierwszy udostępnił w Polsce bankomat, wydał pierwszą kartę kredytową, uruchomił biuro maklerskie, zastosował w praktyce biometrię w bankowości a także wprowadził, jako pierwszy kartę wielowalutową i płatności HCE. Od 1998 roku obecny jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie - notowany w ramach indeksu WIG20.
- zatrudnia blisko 15 tys. pracowników i jest jednym z większych pracodawców w Polsce. Kolejny rok z rzędu otrzymał tytuł Top Employers. To prestiżowe wyróżnienie dla najlepszych pracodawców na rynku.
w Banku Pekao S.A.
- Utrzymanie oraz rozwój jednolitych standardów zarządzania sprzedażą
- w Makroregionie na wszystkich szczeblach menedżerskich
- Wdrażanie i rozwój nowych narzędzi i materiałów sprzedażowych (oraz ich aktualizacja), podnoszących efektywność sprzedaży i jakość obsługi klientów,
- Wsparcie Dyrektorów Obszarów w Makroregionie w procesie wdrożenia nowych menedżerów / pracowników,
- Poszukiwanie i upowszechnianie najbardziej efektywnych działań sprzedażowych,
- Realizacja zadań i projektów mających na celu wsparcie Sieci Sprzedaży Detalicznej,
- Odpowiedzialność za wdrażanie strategii zarządzania kampaniami oraz za zarządzanie aktywnościami na poziomie CRM w Makroregionie,
- Nadzorowanie aktywności oraz mierzenie ich skuteczności w oparciu
- o rzeczywiste dane generowane z systemów operacyjnych, pozwalające
- na weryfikację osiąganych wyników na poziomie każdego Oddziału,
- Współpraca i komunikacja z Dyrektorami Obszarów i jednostkami bankowości detalicznej w celu identyfikacji potrzeb szkoleniowych, współpracy w tworzeniu programów szkoleniowo-rozwojowych związanych ściśle z potrzebami biznesowymi Makroregionu,
- Dbanie o aktualizację i tworzenie nowych programów szkoleniowych (standardy jakości, szkolenia merytoryczne), coachingowych materiałów szkoleniowych, informacyjnych dla pracowników Makroregionu,
- Wykonywanie innych dodatkowych zadań i obowiązków zleconych przez przełożonego, mających na celu zapewnienie jak najlepszych wyników sprzedaży i jakości obsługi Klientów w Oddziale.
- 2 letnie doświadczenie (minimum) w branży finansowej w zarządzaniu sprzedażą na poziomie regionu / obszaru lub na podobnym stanowisku
- Studia kierunkowe (Ekonomia, Zarządzanie, Bankowość)
- Mobilność
- Ważne prawo jazdy
- Pełną wyzwań praca w organizacji finansowej będącej liderem bankowości w Polsce
- Możliwość dalszego rozwoju zawodowego i poszerania wiedzy
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Stabilne zatrudnienie i atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych
Poznaj
Pekao Direct Sp. z o.o.
#KimJesteśmy?
Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?
Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirect
Pracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.