Ogłoszenie numer: 113256, z dnia 2010-09-08
PLAY
Menedżer ds. kluczowych klientów
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: KAM
Opis stanowiska
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę kluczowych klientów w dziale sprzedaży (współpraca z partnerami sprzedającymi usługi PLAY). Zadania: - Kreowanie polityki prowizyjnej i strategii sprzedaży w stosunku do klientów PLAY - Maksymalizacja sprzedaży poprzez realizację celów sprzedażowych - Sprzedaż produktów i usług operatora PLAY - Utrzymanie i rozwój relacji z kluczowymi klientami - Prowadzenie negocjacji handlowych - Monitorowanie działań konkurencjiWymagania
- Prawo jazdy kat B - Gotowość do częstych podróży służbowych – praca w terenie - Min 3 letnie doświadczenie w dziale sprzedaży w obsłudze klientów instytucjonalnych - Wykształcenie wyższe - Nastawienie na realizację celów - Komunikatywność - Samodzielność i dobra organizacja pracy - Bardzo dobra znajomość programu Power Point i Excell - Dobra znajomość języka angielskiego - Mile widziane doświadczenie w branży telekomunikacyjnejProsimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.