- Współtworzenie i realizacja strategii marketingowej.
- Wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań i budżetowanie kampanii.
- Negocjacje z dostawcami i kontrola efektywności działań.
- Współpraca z agencjami zewnętrznymi.
- Zarządzanie procesem akceptacji kreatywów, organizacja eventów i nadzór nad realizacją promocji.
- Administrowanie materiałami POS, analiza rynkowa oraz kontrola budżetu.
- Minimum 5 lat doświadczenia w dziedzinie marketingu.
- Umiejętność pracy z dostawcami zewnętrznymi, silne kompetencje analityczne.
- Samodzielność, doskonała organizacja pracy, umiejętność zarządzania projektami.
- Biegłość w MS Office, odporność na stres, umiejętności negocjacyjne i koncepcyjne myślenie.
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego i komunikatywna znajomość angielskiego.
- Umiejętność pracy zespołowej, otwartość, szacunek do innych, proaktywne podejście do zadań, prawo jazdy kategorii B.
- Pracę przy wprowadzeniu marki premium na rynek, w międzynarodowym środowisku.
- Umowę B2B oraz narzędzia pracy, możliwość wpływu na strategie marketingową.
Poznaj
Asian Automotive Distribution Center
Grupa AADC specjalizuje się w imporcie i dystrybucji samochodów osobowych, lekkich pojazdów dostawczych oraz motocykli z krajów Azji, takich jak Korea i Chiny, na rynek polski oraz do innych krajów Europy Środkowo-Wschodniej.
Naszym celem strategicznym jest uzyskanie pozycji lidera w dystrybucji nowoczesnych rozwiązań motoryzacyjnych w powyższych segmentach. Kierując się pasją do motoryzacji oraz wieloletnim doświadczeniem w imporcie i dystrybucji pojazdów mechanicznych, dostarczamy naszym klientom produkty i usługi najwyższej jakości, z zachowaniem konkurencyjnych cen. Długofalowa strategia AADC opiera się na ciągłym rozwoju, wdrażaniu innowacyjnych modeli biznesowych oraz dostosowywaniu usług do dynamicznie zmieniających się potrzeb rynku. Bogate doświadczenie oraz spuścizna Grupy Kapitałowej Polmozbyt PTH, stanowią solidne fundamenty naszych sukcesów. Asian Automotive Distribution Center (AADC) to prężnie rozwijająca się spółka, wywodząca się z Grupy PTH Holding, jednego z największych i najbardziej wszechstronnych podmiotów na polskim rynku motoryzacyjnym. Powstanie AADC jest wynikiem strategicznego rozwoju Grupy PTH, która, odpowiadając na rosnące zainteresowanie azjatyckimi markami samochodów w Polsce, zainwestowała w specjalistyczną jednostkę odpowiedzialną za import, dystrybucję oraz rozwój sieci sprzedaży pojazdów z tego regionu.