- Posiadasz min. 2 lata doświadczenia w digital marketingu oraz wiesz jak realizować kampanie offline,
- Masz doświadczenie w zakupie lub sprzedaży mediów (dom mediowy, agencja reklamowa),
- Posiadasz wykształcenie wyższe (preferowany kierunek ekonomia, marketing, reklama, biznes),
- Znasz branżę detaliczną i FMCG,
- Posiadasz doświadczenie w planowaniu, przygotowaniu, realizacji i podsumowaniu wyników kampanii marketingowych online i offline, realizowanych w oparciu o dane sprzedażowe i konsumenckie,
- Posługujesz się płynnie językiem angielskim,
- Jesteś zorientowany na realizację celów w długiej i krótkiej perspektywie czasowej,
- Rozumiesz rolę danych w procesach decyzyjnych i planowaniu działań marketingowych,
- Twoimi silnymi stronami jest negocjowanie i rozwój nowego biznesu,
- Zarządzasz projektami, w których uczestniczy wielu partnerów (wewnętrznych i zewnętrznych),
- Masz wiedzę dotyczącą segmentacji CRM, zarządzania kampaniami, ofertami i marketingu bezpośredniego,
- Biegle znasz pakiet MS Office,
- Posiadasz umiejętności analityczne, zarządzania projektami i priorytetami oraz planowania,
- Potrafisz efektywnie przekazywać informacje w środowisku wielofunkcyjnym i pracować w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu,
- Jesteś osobą zorientowaną na obsługę klienta i proaktywną,
- Posiadasz umiejętność budowania i utrzymywania długotrwałych relacji, a także doskonałe umiejętności organizacyjne, interpersonalne oraz komunikacyjne.
- Przygotowujesz oferty reklamowe oraz analizy konsumenckie dla naszych dostawców i partnerów biznesowych,
- Potrafisz rozwijać nowe produkty z obszaru monetyzacji danych we współpracy z wewnętrznymi zespołami oraz naszymi partnerami biznesowymi,
- Umiesz przygotować materiały reklamowo - informacyjne na temat prowadzonych projektów z obszaru działalności reklamowej w sklepach oraz monetyzacji danych,
- Przygotowujesz, nadzorujesz oraz realizujesz roczny planu sprzedaży (określenie kluczowych partnerów, przygotowanie planu działania, przygotowanie rachunku P&L),
- Budujesz długofalowe relacje z obecnymi i przyszłymi partnerami biznesowymi (prezentacje, spotkania, eventy, targi, bieżące status),
- Przygotowujesz rekomendacje działań w najlepszy sposób odzwierciedlające potrzeby naszych partnerów biznesowych,
- Koordynujesz wielofunkcyjne zespoły wewnętrzne (marketing, CRM, media, dane) i partnerów zewnętrznych w zakresie prowadzenia kampanii marketingowych i dostarczania raportów danych,
- Zapewniasz terminową realizacji zleconych projektów i kampanii marketingowych.
- Pracę w dynamicznym zespole i możliwości tworzenia i rozwoju nowego, innowacyjnego projektu
- Współpracę z najlepszymi partnerami na rynku polskim oraz uczestnictwo w międzynarodowym projekcie
- Stabilne zatrudnienie: umowę o pracę, umowę na czas nieokreślony już po pół roku,
- Zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy.
- Szkolenia zawodowe i specjalistyczne, wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
- Pracę z perspektywami w firmie działającej w Polsce ponad 20 lat.
Przesłanie do Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Carrefour) danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Carrefour w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie korzystając z adresu mailowego carrefour@galluppolska.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.