Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Poznań Opiekun Marki (Brand Manager) Poznań
Menedżer ds. Zarządzania Doświadczeniami Klientów (Customer Experience Manager)

Menedżer ds. Zarządzania Doświadczeniami Klientów (Customer Experience Manager)

Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia sp. z o.o.
Poznań
menedżer
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
783 dni temu
Menedżer ds. Zarządzania Doświadczeniami Klientów (Customer Experience Manager)
Miejsce pracy: Poznań

TEB Akademia sp. z o.o. to założyciel największej w Polsce grupy uczelni niepublicznych – Wyższych Szkół Bankowych i Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu.
Siłą TEB Akademii są ludzie, ich talenty i ambicje. 
To oni budują twórcze i skuteczne zespoły, wyznaczają cele i poszukują innowacyjnych sposobów ich realizacji. Odnoszą sukcesy, uczą się na błędach, nigdy nie nudzą się w pracy.


Aktualnie Dział Marketingu poszukuje kandydata na stanowisko

 

Miejsce pracy:  Poznań

Zakres obowiązków
  • Projektowanie i wdrożenie działań z zakresu zarządzania doświadczeniami klientów w branży usługowej (w tym opracowanie mierników, narzędzi, harmonogramu, budżetu).
  • Opracowywanie wniosków oraz rekomendacji w zakresie poprawy satysfakcji i doświadczeń klientów na podstawie analizy i wyników badań.
  • Planowanie i realizacja szkoleń i warsztatów w celu poprawy satysfakcji
    i doświadczeń klientów.
  • Identyfikacja dobrych praktyk i ich upowszechnianie w organizacji.
  • Analiza rynku i trendów w obszarze zarządzania satysfakcją, doświadczeniami klientów oraz w obszarze zachowań klientów.
  • Opracowanie i wdrożenia projektów podwyższających zaangażowanie pracowników w celu poprawy satysfakcji i doświadczeń klientów.
  • Współpraca z menedżerami w zakresie usprawnień mających na celu budowanie pozytywnych doświadczeń klientów.
  • Opracowanie i wdrożenie standardów obsługi klienta.
  • Dbanie o przepływ informacji i budowanie dobrych relacji wewnątrz organizacji.
Wymagania:
  • Doświadczenie w zakresie wdrażania zarządzania doświadczeniem klienta
    w branży usługowej oraz w opracowaniu i wdrażaniu standardów obsługi klienta.
  • Umiejętności analityczne (analiza danych, praca z arkuszem kalkulacyjnym, opracowanie raportów i wniosków).
  • Znajomość narzędzi z metod Service Design, Design Thinking.
  • Umiejętności prowadzenia szkoleń, warsztatów i prezentacji.
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami.
  • Wykształcenie wyższe.
Dodatkowym atutem będzie:
  • Doświadczanie w branży edukacyjnej (szkolnictwo wyższe, szkolenia, szkoły językowe) oraz w koordynacji szkoleń dla pracowników firm.
Oferujemy
  •   Umowę o pracę na pełen etat.
  •   Współpracę i wsparcie zespołu, tworzącego kreatywne środowisko pracy.
  •   Możliwość skorzystania z pakietu dodatków pozapłacowych.
  •   Dodatkowe dni wolne w roku (ok. 7 – 8 dni).
  •   Hybrydowy system pracy (praca w biurze przez 3 lub 2 dni w tygodniu).
  •   Elastyczny czas pracy.
  •   Kurs j. angielskiego.
  •   Dostęp do specjalistycznej wiedzy – szkolenia, spotkania z ekspertami, literatura fachowa.
  •   Możliwość podjęcia studiów podyplomowych na preferencyjnych warunkach.
  •   Wyzwania i możliwość wdrażania aktualnych trendów.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito sp. z o.o., ul. Pastelowa 16, 60-198 Poznań, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji bieżącego procesu rekrutacyjnego. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.
 

Poznaj

Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.

Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.. to założyciel największej w Polsce grupy uczelni niepublicznych – Uniwersytetów WSB Merito i Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW.


Siłą Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o. są ludzie, ich talenty i ambicje.

To oni budują twórcze i skuteczne zespoły, wyznaczają cele i poszukują innowacyjnych sposobów ich realizacji. Odnoszą sukcesy, uczą się na błędach, nigdy nie nudzą się w pracy.