Najnowsze oferty pracy

  • Manager ds. Ekspansji (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Ciekawe projekty Odpowiedzialność za ekspansję naszych obiektów komercyjnych w jednym z regionów Polski Akwizycja odpowiednich obiektów i gruntów, włącznie z analizą lokalizacji Prowadzenie negocjacji handlowych aż do podpisania umowy (umowa kupna - sprzedaży) Raportowanie w zakresie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik ds. Wdrożeń Warszawa
Menedżer / Menedżerka Digital Public Sector

Menedżer / Menedżerka Digital Public Sector

Warszawa
menedżer
praca hybrydowa
209 dni temu

W zespole Public Sector w PwC Polska na co dzień zajmujemy się transakcjami i pozyskaniem finansowania m.in. dla sektora infrastruktury i energetyki odnawialnej, a także przygotowywaniem projektów infrastrukturalnych. Jesteśmy jednym z liderów w obszarze inicjatyw OneFirm – integrujemy inne zespoły o często bardzo różnych umiejętnościach i specjalizacjach, by zapewnić naszym klientom najlepszą jakość. Współpracujemy z dużymi zagranicznymi i krajowymi funduszami infrastrukturalnymi oraz private equity, inwestorami korporacyjnymi, a także szeroko pojętym sektorem publicznym.

 

Do naszego zespołu poszukujemy:

Menedżer / Menedżerka Digital Public Sector
Warszawa

Twoja przyszła rola: 

  • udział w projektach doradczych z zakresu analizowania i projektowania strategii cyfryzacji, analizy i optymalizacji kluczowych e-usług i procesów,
  • zaangażowanie w opracowywanie analiz i raportów dotyczących zastosowania rozwiązań technologicznych (AI, automatyzacja, chmura, platformy webowe) ze zrozumieniem polskiego i europejskiego kontekstu regulacyjnego,
  • zaangażowanie we wszystkie etapy projektowe od ofertowania, poprzez wdrażanie, bieżące monitorowanie i raportowanie rezultatów projektu,
  • samodzielne pisanie wkładów do ofert i raportów projektowych w języku polskim i angielskim.

Aplikuj, jeśli:

  • wykształcenie wyższe – preferowane ekonomiczne lub techniczne,
  • płynna komunikacja w języku angielskim w mowie i piśmie,
  • minimum 3 lata doświadczenia we wsparciu wdrażania strategii digitalizacji i projektów ICT w organizacjach z uwzględnieniem analizy wymagań biznesowych, tworzenia specyfikacji projektowych i analizy uwarunkowań organizacyjnych,
  • otwartość na różnorodność realizowanych zadań i chęć podnoszenia własnych kompetencji,
  • otwartość na zaangażowanie w proces ofertowy i sprzedażowy.

Mile widziane:

  • zrozumienie modelu operacyjnego ICT organizacji z praktyczną znajomością elementów warstwy technologicznej, interoperacyjności procesów, usług, danych i aplikacji,
  • znajomość polskich i europejskich procedur przetargowych oraz źródeł finansowania projektów cyfrowych w administracji,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie doradczej, technologicznej lub instytucji publicznej.

Dołączając do nas zyskujesz:

  • elastyczne warunki - hybrydowy model pracy, elastyczny początek dnia, workation, sabbatical leave,
  • rozwój i podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie zespołu podczas procesu wdrożenia, mentoring, szkolenia, warsztaty, certyfikacja współ-/finansowana przez PwC np. (...) oraz konwersacje z native speaker,
  • szeroki program medyczno-wellbeingowy - pakiet opieki medycznej (m.in. opieka stomatologiczna, swoboda leczenia, masaże, fizjoterapia), coaching, sesje mindfulness, wsparcie psychologiczne, edukacja poprzez dedykowane webinary i warsztaty, doradztwo finansowo-prawne, 
  • możliwość stworzenia indywidualnego planu benefitowego (wybór m.in. lunch pass, pakiet ubezpieczenia, concierge, pakiet weterynaryjny dla pupila czy masaże) oraz dostęp do kafeterii - w środku m.in. vouchery, zniżki na urządzenia IT i zakup samochodu,
  • 3 godziny płatnego urlopu w miesiącu na wolontariat,
  • dodatkowy dzień wolnego z okazji urodzin,
  • a kiedy polubisz to miejsce tak, jak my, możesz polecić znajomych do PwC w zamian za premię.

Jak wygląda proces rekrutacji?

  • zaaplikuj, 
  • porozmawiaj telefonicznie z Rekruterkami Izą i Alicją,
  • poznajmy się lepiej podczas rozmowy rekrutacyjnej.
 

Poznaj

PwC

Dlaczego warto?

PwC Polska jest częścią globalnej sieci firm świadczących usługi audytu, doradztwa podatkowego i doradztwa biznesowego oraz technologicznego. Naszym celem jest pomaganie klientom w osiąganiu ich celów poprzez dostarczanie kompleksowych rozwiązań i specjalistycznej wiedzy branżowej. Stawiając na innowacyjność i współpracę, umożliwiamy naszym pracownikom wywieranie znaczącego wpływu i wprowadzanie pozytywnych zmian w świecie biznesu. W PwC oferujemy dynamiczne i integracyjne środowisko pracy, które sprzyja rozwojowi zawodowemu. Zapewniamy szkolenia i zasoby wspierające rozwój kariery naszych pracowników, umożliwiając im budowanie z nami udanej i satysfakcjonującej kariery.
Dołącz do nas w PwC i uwolnij swój potencjał na świetlaną przyszłość w świecie profesjonalnych usług.

Proces rekrutacji - Studenci i absolwenci

Krok Aplikacja online Aplikacja online
Krok Game-Based Assessment Game-Based Assessment
Krok Weryfikacja języka w formie video Weryfikacja języka w formie video
Krok Assessment Center / Rozmowa kwalifikacyjna Assessment Center / Rozmowa kwalifikacyjna

Proces rekrutacji - Profesjonaliści

Krok Aplikacja online Aplikacja online
Krok Telefoniczna rozmowa kwalifikacyjna Telefoniczna rozmowa kwalifikacyjna
Krok Spotkanie rekrutacyjne Spotkanie rekrutacyjne

Podobne oferty

  • Manager ds. Ekspansji (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Ciekawe projekty Odpowiedzialność za ekspansję naszych obiektów komercyjnych w jednym z regionów Polski Akwizycja odpowiednich obiektów i gruntów, włącznie z analizą lokalizacji Prowadzenie negocjacji handlowych aż do podpisania umowy (umowa kupna - sprzedaży) Raportowanie w zakresie...