POZNAJ NAS I ZACZNIJ SWOJĄ KARIERĘ W EURO!
Jesteśmy polską firmą, która od 25 lat działa na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego i sprzętu gospodarstwa domowego. Docieramy do Klientów za pośrednictwem trzech kanałów sprzedaży: ogólnopolskiej sieci sklepów, jednego z największych sklepów internetowych w Polsce www.euro.com.pl oraz przez Contact Center. Naszą sprzedaż wspiera ogólnopolska sieć transportu, Magazyn Centralny i lokalne Centra Logistyczne w całym kraju.
Pracują dla nas specjaliści różnych dziedzin, którzy tworzą i wdrażają projekty, mające wpływ na działanie całej Firmy.
Nasi pracownicy rozwijają się z nami – 80% osób na stanowiskach kierowniczych w naszej Firmie awansowało w ramach rekrutacji wewnętrznych.
To, co dla nas ważne to zaangażowanie, otwartość, chęć do pracy i gotowość na wyzwania.
Masz to w sobie? Dołącz do nas!
Nasze obecne wyzwanie to:
Na czym będzie polegała Twoja praca?
- na nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów handlowych z dostawcami, budowaniu bazy dostawców
- na ustalaniu warunków współpracy z dostawcami
- na budowie i zarządzaniu ofertą produktową w ramach podległej kategorii produktów
- na realizacji założeń dotyczących obrotów, poziomu marży i zapasu towarowego
- na podejmowaniu działań aktywizujących bieżącą sprzedaż (promocje, pakiety)
- na prowadzeniu analizy rynku, analiz sprzedaży, zbieraniu danych o konkurencji
Jeżeli masz do zaoferowania:
- doświadczenie na stanowisku kupca lub menedżera produkty w branży IT/Tele
- doświadczenie w sprzedaży w kanale internetowym – mile widziane
- bardzo dobrą znajomość języka angielskiego
- doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych
- skuteczność w osiąganiu wyznaczonych celów
- samodzielność w działaniu
- zdolności analityczne
- wykształcenie wyższe
Możemy Ci zaproponować:
- pracę w firmie o wysokich standardach oraz bogatej ofercie handlowej
- pracę pełną ciekawych wyzwań
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę