- Masz wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne matematyczne, marketingowe)
- Masz wiedzę dotyczącą segmentacji CRM, zarządzania kampaniami, ofertami i marketingu bezpośredniego
- Biegle znasz MS office
- Posiadasz umiejętności analityczne, zarządzania projektami i priorytetami oraz planowania
- Potrafisz efektywnie przekazywać informacje w środowisku wielofunkcyjnym i pracować w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu
- Jesteś osobą zorientowaną na obsługę klienta i proaktywną
- Posiadasz umiejętność budowania i utrzymywania długotrwałych relacji
- Segmentacja klientów, personalizacja oferty i rekomendacja produktów oraz tworzenie planów aktywizacji poszczególnych segmentów
- Mapowanie customer journey, analizowanie punktów styku z marką i optymalizacja oferty w celu poprawy KPI, ROI oraz maksymalizacji LTV klienta
- Koordynacja wdrożenia nowego narzędzia CRM
- Współpraca z kluczowymi działami firmy: zakupów, e-commerce, planowania i strategii, usług finansowych, IT
- Współpraca z zewnętrznymi partnerami w celu ulepszania komunikacji do klientów i remarketingu
- Automatyzacja procesów komunikacji do klientów (marketing automation)
- Analiza, raportowanie, wyciąganie wniosków i rekomendacje w celu stałej optymalizacji customer journey
- Wprowadzanie nowych możliwości/narzędzi wraz z pojawiającymi się potrzebami biznesowymi i trendami rynkowymi, aby zapewnić przewagę konkurencyjną w zakresie pozyskiwania klientów
- Pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy
- Umowę o pracę, po 6 miesiącach na czas nieokreślony
- Szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym
- Ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować
- Zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy
- Wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne
- Pracę z perspektywami w firmie działającej w Polsce ponad 20 lat.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.