Czy wiesz, że Bank Pekao S.A.:
- został założony w 1929 roku i jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. To lider segmentu Private Banking oraz wiodący bank korporacyjny, w którym niemal co druga firma w Polsce prowadzi swój rachunek. Bank, obsługuje także ponad 5,5 mln klientów detalicznych. W ramach grupy kapitałowej działa kilkanaście spółek będących liderami w zakresie działalności maklerskiej, leasingu, faktoringu i inwestycji finansowych.
- jako pierwszy udostępnił w Polsce bankomat, wydał pierwszą kartę kredytową, uruchomił biuro maklerskie, zastosował w praktyce biometrię w bankowości a także wprowadził, jako pierwszy kartę wielowalutową i płatności HCE. Od 1998 roku obecny jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie - notowany w ramach indeksu WIG20.
- zatrudnia blisko 15 tys. pracowników i jest jednym z większych pracodawców w Polsce. Kolejny rok z rzędu otrzymał tytuł Top Employers. To prestiżowe wyróżnienie dla najlepszych pracodawców na rynku.
w Banku Pekao S.A.
- wsparcie pracowników Makroregionu z segmentu Klienta Premium w realizacji założonych celów sprzedażowych w zakresie produktów inwestycyjnych,
- zapewnienie wsparcia dla Dyrektorów Obszarów we wdrażaniu oddziałowych kampanii sprzedażowych, monitorowanie i podejmowanie działań wspierających przebieg realizowanych kampanii CRM, w zakresie poprawy ich wyników,
- transfer wiedzy, szybkie wdrażanie dobrych i eliminacja złych praktyk, obserwacja i przekazanie skutecznych sposobów sprzedażowych, rozwijanie umiejętności oraz kompetencji pracowników Obszarów,
- zbieranie informacji w zakresie potrzeb szkoleniowych pracowników Obszarów, określanie priorytetów szkoleń,
- wsparcie i udział w spotkaniach z Klientami Premium.
- 2 letnie doświadczenie (minimum) w zarzadzaniu sprzedażą na poziomie regionu / obszaru lub na podobnym stanowisku
- Certyfikat implementowania regulacji MIFID
- Studia kierunkowe (Ekonomia, Zarządzanie, Bankowość)
- Mobilność
- Prawo jazdy
- Pełna wyzwań praca w organizacji finansowej będącej liderem bankowości w Polsce
- Możliwość dalszego rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Stabilne zatrudnienie i atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych
Poznaj
Pekao Direct Sp. z o.o.
#KimJesteśmy?
Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?
Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirect
Pracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.