Najnowsze oferty pracy

  • Dyrektor Regionalny ds. Obsługi Klientów Kluczowych KAM

    Dussmann Polska Sp.z o.o.   Szczecin    praca mobilna   dziś wygasa
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twoje zadania: Rozwój usług czystości na obszarach regionu północno zachodniego (woj. wielkopolskie, lubuskie, zachodniopomorskie) Efektywne zarządzanie i współpraca z podległym zespołem; Budowanie i umacnianie kontaktów handlowych; Koordynacja oraz bieżące zarządzanie procesami...
  • Kierownik Handlowy

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Koszalin, ul. Syrenki 1    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: kreowanie, wsparcie i rozwój sprzedaży hurtowej w hali MAKRO w oparciu o przyjętą strategię rozwoju, kreowanie, rozwój postawy i kompetencji aktywnej sprzedaży wśród pracowników w hali, tworzenie efektywnej komunikacji handlowej, poszerzanie...
  • Kierownik ds. Inwestycji

    SIG Sp. z o.o.   Kryspinów    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Obsługa wybranej grupy kluczowych klientów; Realizacja powierzonego budżetu; Rozwój sprzedaży produktów dachowych oraz produktów ogólnobudowlanych; Doradztwo techniczne w zakresie rozwiązań technologicznych; Nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów ze...
  • Dyrektor Regionalny ds. Obsługi Klientów Kluczowych KAM

    Dussmann Polska Sp.z o.o.   łódzkie    praca mobilna
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoje zadania: Rozwój usług czystości na obszarach regionu centralnej Polski (woj. łódzkie i kujawsko-pomorskie) Efektywne zarządzanie i współpraca z podległym zespołem; Budowanie i umacnianie kontaktów handlowych; Koordynacja oraz bieżące zarządzanie procesami operacyjnymi;...
  • Dyrektor Regionalny ds. Obsługi Klientów Kluczowych KAM

    Dussmann Polska Sp.z o.o.   kujawsko-pomorskie    praca mobilna
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoje zadania: Rozwój usług czystości na obszarach regionu centralnej Polski (woj. łódzkie i kujawsko-pomorskie) Efektywne zarządzanie i współpraca z podległym zespołem; Budowanie i umacnianie kontaktów handlowych; Koordynacja oraz bieżące zarządzanie procesami operacyjnymi;...
  • Dyrektor Regionalny ds. Obsługi Klientów Kluczowych KAM

    Dussmann Polska Sp.z o.o.   pomorskie    praca mobilna
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoje zadania: Rozwój usług czystości na obszarach regionu województwa pomorskiego; Efektywne zarządzanie i współpraca z podległym zespołem; Budowanie i umacnianie kontaktów handlowych; Koordynacja oraz bieżące zarządzanie procesami operacyjnymi; Zapewnienie realizacji celów...
  • Product Owner (Product: Rozwój Relacji z Klientem Indywidualnym, Przedsiębiorcami i Rolnikami)

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    ekspert / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska: Realizacja celów rozwojowych Tribe CRM & Analityka, w tym zarządzanie Backlogiem Produktu, tworzonym na podstawie rekomendacji data driven (własnych, zespołu oraz interesariuszy). Realizacja spersonalizowanych omnikanałowych interakcji z Klientami poprzez efektywne kampanie...
  • Dyrektor Regionalny ds. Obsługi Klientów Kluczowych KAM

    Dussmann Polska Sp.z o.o.   Poznań    praca mobilna   dziś wygasa
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twoje zadania: Rozwój usług czystości na obszarach regionu północno zachodniego (woj. wielkopolskie, lubuskie, zachodniopomorskie) Efektywne zarządzanie i współpraca z podległym zespołem; Budowanie i umacnianie kontaktów handlowych; Koordynacja oraz bieżące zarządzanie procesami...
  • Dyrektor Regionalny ds. Obsługi Klientów Kluczowych KAM

    Dussmann Polska Sp.z o.o.   Gorzów Wielkopolski    praca mobilna   dziś wygasa
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twoje zadania: Rozwój usług czystości na obszarach regionu północno zachodniego (woj. wielkopolskie, lubuskie, zachodniopomorskie) Efektywne zarządzanie i współpraca z podległym zespołem; Budowanie i umacnianie kontaktów handlowych; Koordynacja oraz bieżące zarządzanie procesami...
Zobacz więcej ofert pracy

Menedżer Wsparcia Sprzedaży Klientów Zamożnych

Centrum Bankowości Bezpośredniej Agencja Zatrudnienia
Szczecin
praca stacjonarna
1686 dni temu

Czy wiesz, że Bank Pekao S.A.:

  • został założony w 1929 roku i jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. To lider segmentu Private Banking oraz wiodący bank korporacyjny, w którym niemal co druga firma w Polsce prowadzi swój rachunek. Bank, obsługuje także ponad 5,5 mln klientów detalicznych. W ramach grupy kapitałowej działa kilkanaście spółek będących liderami w zakresie działalności maklerskiej, leasingu, faktoringu i inwestycji finansowych.
  • jako pierwszy udostępnił w Polsce bankomat, wydał pierwszą kartę kredytową, uruchomił biuro maklerskie, zastosował w praktyce biometrię w bankowości a także wprowadził, jako pierwszy kartę wielowalutową i płatności HCE. Od 1998 roku obecny jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie - notowany w ramach indeksu WIG20.
  • zatrudnia blisko 15 tys. pracowników i jest jednym z większych pracodawców w Polsce. Kolejny rok z rzędu otrzymał tytuł Top Employers. To prestiżowe wyróżnienie dla najlepszych pracodawców na rynku.
Menedżer Wsparcia Sprzedaży Klientów Zamożnych
w Banku Pekao S.A.
Pion Bankowości Detalicznej
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
  • wsparcie pracowników Makroregionu z segmentu Klienta Premium w realizacji założonych celów sprzedażowych w zakresie produktów inwestycyjnych,
  • zapewnienie wsparcia dla Dyrektorów Obszarów we wdrażaniu oddziałowych kampanii sprzedażowych, monitorowanie i podejmowanie działań wspierających przebieg realizowanych kampanii CRM, w zakresie poprawy ich wyników,
  • transfer wiedzy, szybkie wdrażanie dobrych i eliminacja złych praktyk, obserwacja i przekazanie skutecznych sposobów sprzedażowych, rozwijanie umiejętności oraz kompetencji pracowników Obszarów,
  • zbieranie informacji w zakresie potrzeb szkoleniowych pracowników Obszarów, określanie priorytetów szkoleń,
  • wsparcie i udział w spotkaniach z Klientami Premium.
Oczekiwania:
  • 2 letnie doświadczenie (minimum) w zarzadzaniu sprzedażą na poziomie regionu / obszaru lub na podobnym stanowisku
  • Certyfikat implementowania regulacji MIFID
  • Studia kierunkowe (Ekonomia, Zarządzanie, Bankowość)
  • Mobilność
  • Prawo jazdy
Oferujemy:
  • Pełna wyzwań praca w organizacji finansowej będącej liderem bankowości w Polsce
  • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy
  • System szkoleń i programów rozwojowych
  • Stabilne zatrudnienie i atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych

„Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (…) („RODO”) niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych, w tym przedłożonego życiorysu zawodowego, przez Centrum Bankowości Bezpośredniej sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie jako administratora danych, w ramach:

  • aktualnego postępowania rekrutacyjnego,

w zakresie i celach określonych w klauzuli informacyjnej udostępnionej przez ww. administratora danych osobowych.

Jednocześnie wyrażam zgodę na przekazanie przez Centrum Bankowości Bezpośredniej sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych, w tym przedłożonego życiorysu zawodowego, do Banku Polska Kasa Opieki S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Grzybowska 53/5 („Bank”), na rzecz którego prowadzone jest postępowanie rekrutacyjne, w zakresie i celach określonych w ww. klauzuli informacyjnej.

Ponadto, podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych przez Centrum Bankowości Bezpośredniej sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie w celach marketingowych, związanych z wysyłaniem informacji marketingowych, w szczególności poprzez możliwość wysłania gadżetów promocyjnych”.

"Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (…) („RODO”) niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych, w tym przedłożonego życiorysu zawodowego, przez Centrum Bankowości Bezpośredniej sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie jako administratora danych, w ramach:

  • przyszłych postępowań rekrutacyjnych,

w zakresie i celach określonych w klauzuli informacyjnej udostępnionej przez ww. administratora danych osobowych.

Jednocześnie wyrażam zgodę na przekazanie przez Centrum Bankowości Bezpośredniej sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych, w tym przedłożonego życiorysu zawodowego, do Banku Polska Kasa Opieki S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Grzybowska 53/5 („Bank”), na rzecz którego prowadzone jest postępowanie rekrutacyjne, w zakresie i celach określonych w ww. klauzuli informacyjnej.

Ponadto, podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych przez Centrum Bankowości Bezpośredniej sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie w celach marketingowych, związanych z wysyłaniem informacji marketingowych, w szczególności poprzez możliwość wysłania gadżetów promocyjnych."


Administrator

Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Spółka Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.

Inspektor ochrony danych

Mogą się Państwo kontaktować z inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem: iod@cbb.pl

Cel i podstawy przetwarzania

Centrum Bankowości Bezpośredniej będzie przetwarzała Państwa dane osobowe w celach związanych z:

1) prowadzeniem i administrowaniem procesami rekrutacyjnymi z Państwa udziałem, w tym otrzymywania informacji o ofertach pracy lub współpracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności Kodeksem Pracy, w zakresie danych osobowych w tych przepisach wskazanych (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a w pozostałym zakresie na podstawie Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) i/lub

2) przesyłaniem informacji handlowej za pośrednictwem poczty elektronicznej - w przypadku wyrażenia przez Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) i/lub

3) podjęciu kontaktu za pośrednictwem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych dla celów marketingu bezpośredniego - w przypadku wyrażenia przez Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

Każda z powyższych zgód może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Dane osobowe kandydatów do pracy w Banku Pekao SA będą przetwarzane w celu przeprowadzenia pierwszego etapu rekrutacji – pozyskania CV oraz selekcji kandydatów.

Odbiorcy danych osobowych

Odbiorcą Państwa danych osobowych będą:

1) Bank Pekao SA w przypadku pozytywnego zakończenia pierwszego etapu rekrutacji i wyrażenia zgody na udostępnienie Państwa danych do Banku Pekao SA, który stanie się wówczas odrębnym administratorem Państwa danych osobowych. Przed wyrażaniem zgody na udostępnienie danych do Banku Pekao SA otrzymają Państwo informację dotyczącą sposobu i zakresu przetwarzania Państwa danych osobowych przez Bank Pekao SA,

2) podmioty, którym Administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych na podstawie odrębnych umów współpracy, w szczególności w zakresie usług doradczych oraz wsparcia informatycznego i teleinformatycznego.

Okres przechowywania danych

Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.

W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą przetwarzane przez 12 miesięcy.

Prawa osób, których dane dotyczą

Mają Państwo prawo do:

1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii

2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

4) prawo do usunięcia danych osobowych;

5) prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa)

Informacja o wymogu podania danych

Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

 

Poznaj

Pekao Direct Sp. z o.o.

#KimJesteśmy?
Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.

#DlaczegoMy?
Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.

#WejdźNaPokładPekaoDirect
Pracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.

Podobne oferty

  • Dyrektor Regionalny ds. Obsługi Klientów Kluczowych KAM

    Dussmann Polska Sp.z o.o.   Szczecin    praca mobilna   dziś wygasa
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twoje zadania: Rozwój usług czystości na obszarach regionu północno zachodniego (woj. wielkopolskie, lubuskie, zachodniopomorskie) Efektywne zarządzanie i współpraca z podległym zespołem; Budowanie i umacnianie kontaktów handlowych; Koordynacja oraz bieżące zarządzanie procesami...
  • Kierownik Handlowy

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Koszalin, ul. Syrenki 1    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: kreowanie, wsparcie i rozwój sprzedaży hurtowej w hali MAKRO w oparciu o przyjętą strategię rozwoju, kreowanie, rozwój postawy i kompetencji aktywnej sprzedaży wśród pracowników w hali, tworzenie efektywnej komunikacji handlowej, poszerzanie...
  • Kierownik ds. Inwestycji

    SIG Sp. z o.o.   Kryspinów    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Obsługa wybranej grupy kluczowych klientów; Realizacja powierzonego budżetu; Rozwój sprzedaży produktów dachowych oraz produktów ogólnobudowlanych; Doradztwo techniczne w zakresie rozwiązań technologicznych; Nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów ze...
  • Dyrektor Regionalny ds. Obsługi Klientów Kluczowych KAM

    Dussmann Polska Sp.z o.o.   łódzkie    praca mobilna
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoje zadania: Rozwój usług czystości na obszarach regionu centralnej Polski (woj. łódzkie i kujawsko-pomorskie) Efektywne zarządzanie i współpraca z podległym zespołem; Budowanie i umacnianie kontaktów handlowych; Koordynacja oraz bieżące zarządzanie procesami operacyjnymi;...
  • Dyrektor Regionalny ds. Obsługi Klientów Kluczowych KAM

    Dussmann Polska Sp.z o.o.   kujawsko-pomorskie    praca mobilna
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoje zadania: Rozwój usług czystości na obszarach regionu centralnej Polski (woj. łódzkie i kujawsko-pomorskie) Efektywne zarządzanie i współpraca z podległym zespołem; Budowanie i umacnianie kontaktów handlowych; Koordynacja oraz bieżące zarządzanie procesami operacyjnymi;...
  • Dyrektor Regionalny ds. Obsługi Klientów Kluczowych KAM

    Dussmann Polska Sp.z o.o.   pomorskie    praca mobilna
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoje zadania: Rozwój usług czystości na obszarach regionu województwa pomorskiego; Efektywne zarządzanie i współpraca z podległym zespołem; Budowanie i umacnianie kontaktów handlowych; Koordynacja oraz bieżące zarządzanie procesami operacyjnymi; Zapewnienie realizacji celów...
  • Product Owner (Product: Rozwój Relacji z Klientem Indywidualnym, Przedsiębiorcami i Rolnikami)

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    ekspert / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska: Realizacja celów rozwojowych Tribe CRM & Analityka, w tym zarządzanie Backlogiem Produktu, tworzonym na podstawie rekomendacji data driven (własnych, zespołu oraz interesariuszy). Realizacja spersonalizowanych omnikanałowych interakcji z Klientami poprzez efektywne kampanie...
  • Dyrektor Regionalny ds. Obsługi Klientów Kluczowych KAM

    Dussmann Polska Sp.z o.o.   Poznań    praca mobilna   dziś wygasa
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twoje zadania: Rozwój usług czystości na obszarach regionu północno zachodniego (woj. wielkopolskie, lubuskie, zachodniopomorskie) Efektywne zarządzanie i współpraca z podległym zespołem; Budowanie i umacnianie kontaktów handlowych; Koordynacja oraz bieżące zarządzanie procesami...
  • Dyrektor Regionalny ds. Obsługi Klientów Kluczowych KAM

    Dussmann Polska Sp.z o.o.   Gorzów Wielkopolski    praca mobilna   dziś wygasa
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twoje zadania: Rozwój usług czystości na obszarach regionu północno zachodniego (woj. wielkopolskie, lubuskie, zachodniopomorskie) Efektywne zarządzanie i współpraca z podległym zespołem; Budowanie i umacnianie kontaktów handlowych; Koordynacja oraz bieżące zarządzanie procesami...