Menedżer Zespołu Call Center

Solartime

Rzeszów

2 dni temu

Menedżer Zespołu Call Center
Miejsce pracy: Rzeszów


  • Cechuje Cię charyzma i łatwość w generowaniu pomysłów
  • Łączysz w sobie silne nastawienie na cel i ludzi
  • Cenisz budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z ludźmi
  • Masz poczucie właścicielstwa i odpowiedzialności za realizowane zadania
  • Możesz pochwalić się sukcesami w zarządzaniu zespołem oraz stosowaniu narzędzi coachingu
  • Posiadasz zdolności analityczne, szybko rozwiązujesz problemy i podejmujesz decyzji
Jeśli tak zapraszamy do naszego zespołu!

Od nas otrzymasz:
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Profesjonalne wdrożenie do nowej roli i wsparcie przełożonego
  • Pracę w przyjaznej atmosferze, w kulturze wspierającej dzielenie się wiedzą
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji plus premie za realizację celów
  • Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy,
  • Niezbędne narzędzia do pracy - laptop, telefon.
Za co będziesz odpowiedzialny:
  • Odpowiedzialność za realizację planów i celów kampanii z uwzględnieniem celów ilościowych i jakościowych
  • Zarządzanie podległym zespołem, w tym dbałość o retencję i zaangażowanie pracowników oraz odpowiednią organizację pracy
  • Analiza efektywności pracowników oraz procesów, a także proponowanie rozwiązań usprawniających
  • Odpowiedzialność za planowanie i realizację kampanii w oparciu o przyjętą strategię
  • Dbałość o tworzenie oraz modyfikowanie adekwatnych systemów motywacyjnych
  • Zapewnienie dobrze funkcjonującego systemu szkoleń w zespole
  • Raportowanie wyników pracy podległego zespołu


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.