Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    14 godz.
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy

Menedżer Zespołu Call Center

Solartime
Rzeszów
praca stacjonarna
1267 dni temu
Menedżer Zespołu Call Center
Miejsce pracy: Rzeszów


  • Cechuje Cię charyzma i łatwość w generowaniu pomysłów
  • Łączysz w sobie silne nastawienie na cel i ludzi
  • Cenisz budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z ludźmi
  • Masz poczucie właścicielstwa i odpowiedzialności za realizowane zadania
  • Możesz pochwalić się sukcesami w zarządzaniu zespołem oraz stosowaniu narzędzi coachingu
  • Posiadasz zdolności analityczne, szybko rozwiązujesz problemy i podejmujesz decyzji
Jeśli tak zapraszamy do naszego zespołu!

Od nas otrzymasz:
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Profesjonalne wdrożenie do nowej roli i wsparcie przełożonego
  • Pracę w przyjaznej atmosferze, w kulturze wspierającej dzielenie się wiedzą
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji plus premie za realizację celów
  • Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy,
  • Niezbędne narzędzia do pracy - laptop, telefon.
Za co będziesz odpowiedzialny:
  • Odpowiedzialność za realizację planów i celów kampanii z uwzględnieniem celów ilościowych i jakościowych
  • Zarządzanie podległym zespołem, w tym dbałość o retencję i zaangażowanie pracowników oraz odpowiednią organizację pracy
  • Analiza efektywności pracowników oraz procesów, a także proponowanie rozwiązań usprawniających
  • Odpowiedzialność za planowanie i realizację kampanii w oparciu o przyjętą strategię
  • Dbałość o tworzenie oraz modyfikowanie adekwatnych systemów motywacyjnych
  • Zapewnienie dobrze funkcjonującego systemu szkoleń w zespole
  • Raportowanie wyników pracy podległego zespołu
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    14 godz.
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...