- współtworzenie i rozwój strategii polityki cenowej, skoncentrowanej na długofalowym wzroście rentownego obrotu,
- analiza skuteczności obecnej polityki cenowej oraz rekomendowanie zmian dostosowanych do trendów rynkowych, działań konkurencji i zachowań klientów,
- opracowywanie scenariuszy pricingowych i ocena ich wpływu na sprzedaż oraz kluczowe wskaźniki biznesowe (m.in. marżę, wolumne, udział w rynku),
- bliska współpraca z działami handlowym, marketingu i finansów przy wdrażania oraz monitorowania zmian w strategii cenowej,
- udział w projektach strategicznych dotyczących pricingu, wspieranie decyzji biznesowych poprzez zaawansowane analizy i modelowanie danych,
- monitorowanie efektów wdrażanych działań oraz opracowywanie rekomendacji zmian dostosowanych do specyfiki sklepu, kategorii produktowej lub kanału sprzedaży (offline/online),
- tworzenie narzędzi analitycznych i raportów, wspierających zarządzanie cenami i podejmowanie decyzji biznesowych w oparciu o dane,
- współpraca z kupcami i zespołami operacyjnymi w celu optymalizacji polityki cenowej oraz poprawy doświadczenia klienta.
- doświadczenie (min. 4 lata) w obszarze handlu, analityki finansowej, revenue management lub strategii cenowej (preferowane w retail/FMCG).
- doskonała znajomość Excela, doświadczenie w pracy z narzędziami BI i analityką danych.
- znajomość struktury P&L oraz wpływu polityki cenowej na wyniki finansowe i wizerunek cenowy firmy.
- umiejętność analizowania różnych scenariuszy i wyciągania praktycznych wniosków.
- doświadczenie w koordynacji działań międzydziałowych i wdrażaniu zmian w organizacji.
- umiejętność efektywnej komunikacji na różnych poziomach organizacji – od operacji po top management.
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem i delegowaniu zadań.
- zdolność do podejmowania decyzji w dynamicznym środowisku oraz prowadzenia dialogu w sytuacjach rozbieżnych interesów.
- biegła znajomość języka angielskiego poziom C1 (francuski będzie dodatkowym atutem).
- pracę w zespole, w którym cenimy zmysł handlowy, zaangażowanie i inicjatywę,
- możliwość pracy nad strategicznymi projektami wpływającymi na rozwój firmy,
- samodzielność i decyzyjność odnośnie kreowania i wdrażania rozwiązań w powierzonym obszarze,
- współpracę z doświadczonym zespołem ekspertów i liderów rynkowych,
- realny wpływ na strategię cenową i decyzje biznesowe.
- pracę w systemie hybrydowym,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną, zniżkę na zakupy w naszych sklepach, ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.