Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta - jednej z największych globalnych firm branży FMCG dostarczającej konsumentom w 180 krajach produkty marek rozpoznawalnych na całym świecie - poszukujemy chętnych osób do wykonywania czynności:
Wykładanie towaru w sklepach
Zakres zadań na stanowisku:
• Zarządzanie produktami na hali sprzedaży i magazynie
• Wykładanie towaru na półki zgodnie z określonymi wymogami,
• Pełnienie roli Ambasadora - osoba pierwszego kontaktu dla Klienta i Personelu Sklepu, budowanie długofalowych relacji z Klientami
• Codzienne raportowanie działań poprzez system elektroniczny w telefonie komórkowym.
Wymagania:
• Aktualna książeczka sanitarno-epidemiologiczna - warunek konieczny
• Gotowość pracy od poniedziałku do piątku
• Dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point),
• Umiejętność samodzielnej pracy i podejmowania decyzji
• Doświadczenie w obszarze merchandisingu, sprzedaży, handlu, bezpośredniej obsługi Klienta - mile widziane
Oferujemy:
• Pracę pełną pasji i możliwości z ciekawym zakresem obowiązków oraz renomowanymi produktami/markami firmy rozpoznawalnymi na całym świecie
• Narzędzia do pracy: telefon z aplikacją do raportowania
• Miłą atmosferę w pracy,
• Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie