InterKadra jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 3372.
• wyłożenie towaru na półki sklepowe
• dbanie o pozytywny wizerunek ekspozycji towarów poprzez zapewnienie stałej dostępności danego produktu, kontrolę stanu towarów na półce sklepowej, ekspozycji w lodówkach oraz na magazynie,
• Kontrola ważności przydatności produktów do spożycia.
• Układanie produktów zgodnie z zasadą FEFO
• zadbanie o czystość stoiska sprzedażowego
• wykonywanie inwentaryzacji towaru
• raportowanie wyników poprzez system mobilnego raportowania
• aktualna książeczka sanepidowska i/lub gotowość do jej szybkiego wyrobienia
• komunikatywność,
• silna motywacja do pracy i zaangażowanie
• doświadczenie w pracy merchandisera będzie dodatkowym atutem
• stałe zlecenia merchandisingowe
• atrakcyjne wynagrodzenia
• pracę dla firmy o uznanej marce
• odpowiednie narzędzia pracy
W przesłanych aplikacjach prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą; z dn. 29/08/1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".
Dlaczego właśnie Interkadra?
Nasza Agencja Pracy należy do jednej z najprężniej rozwijających się agencji zatrudnienia w Polsce. Oferujemy pracę dorywczą, tymczasową oraz stałą. Gwarantujemy pracę osobom w każdym wieku. Nie wymagamy bogatego doświadczenia! Praktykę w pracy zdobędziesz podejmując z nami współpracę.