Globetek jest międzynarodową agencją rekrutacyjną wyspecjalizowaną w usługach dla przedsiębiorstw sektora przemysłowego. Działając na globalnym rynku współpracuje z największymi korporacjami branży energetycznej, petrochemicznej, budowlanej, konstrukcyjnej czy produkcji i automatyki, pozyskując dla nich wykwalifikowaną kadrę i dostarczając zaawansowane rozwiązania HR.
Globetek jest międzynarodową agencją rekrutacyjną wyspecjalizowaną w usługach dla przedsiębiorstw sektora przemysłowego. Działając na globalnym rynku współpracuje z największymi korporacjami branży energetycznej, petrochemicznej, budowlanej, konstrukcyjnej czy produkcji i automatyki, pozyskując dla nich wykwalifikowaną kadrę i dostarczając zaawansowane rozwiązania HR.
- Analiza dokumentów księgowych pod względem formalnym.
- Wstępna dekretacja dokumentów finansowych.
- Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego.
- Opis merytoryczny dokumentów.
- Uzgadnianie, potwierdzanie i kontrola sald z kontrahentami.
- Archiwizacja dokumentów księgowych.
- Inne prace zlecone przez przełożonego.
- Praca w godzinach 7:00-15:00 od poniedziałku do piątku.
- Wykształcenie min. średnie, mile widziane kierunkowe.
- Minimum roczne doświadczenie w dziale księgowości.
- Biegła obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office.
- Mile widziana znajomość systemu księgowego OPTIMA.
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy, sumienność, rzetelność.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Dystans do siebie i poczucie humoru
- Przyjazną atmosferę w pracy w znakomitym zespole ludzi.
- Zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin.
- Brak dress code.
- Pracę w stabilnej i ukierunkowanej na rozwój firmie.
- Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zaangażowania.