Caldoris Polska Sp. z o.o. prężnie rozwija się na rynku OZE już od ponad 7 lat. Jesteśmy jednym z liderów dostarczających nowoczesne rozwiązania z zakresu energetyki odnawialnej. Wierzymy zarówno w efektywność ekonomiczną energii słonecznej, jak również w sens wspierania produkcji energii neutralnej dla środowiska naturalnego i dla nas wszystkich.
Niezależność, odwaga, etyka i rzetelność to wartości, którymi kierujemy się na co dzień. Jesteśmy przekonani, że zaangażowany i profesjonalny zespół to podstawa sukcesu firmy. Dlatego stawiamy na wiedzę, rozwój i innowacyjność w działaniu.
Dołącz do nas jeśli chcesz realizować swoje zawodowe cele i jednocześnie zmieniać oblicze polskiego rynku OZE.
- weryfikacja, dekretowanie i księgowanie dokumentów zakupu i sprzedaży,
- wystawianie faktur sprzedaży,
- księgowanie wyciągów bankowych,
- przygotowywanie płatności,
- uzgadnianie sald z kontrahentami krajowymi,
- rozliczanie delegacji służbowych oraz zaliczek pracowniczych,
- pomoc przy bieżących pracach działu księgowego.
- min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- wykształcenie wyższe ekonomiczne (Finanse, Rachunkowość, Ekonomia),
- doświadczenie w spółkach z działalnością usługową i kontraktową (mile widziane),
- dobrą znajomości prawa podatkowego i zasad rachunkowości,
- bardzo dobrą obsługę programów MS Office (w szczególności MS Excel),
- znajomość programu CDN Optima Comarch oraz RAKS,
- dobrą organizację pracy własnej, systematyczność, dokładność i skrupulatność,
- odpowiedzialność oraz samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- zdolności komunikacyjne i nastawianie na współpracę w zespole,
- komunikatywność i umiejętność formułowania myśli w sposób jasny i rzeczowy.
- znajomość rozliczania kontraktów budowlanych (mile widziane).
- możliwość rozwoju i zdobycia szerokiego doświadczenia,
- praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku OZE,
- pozytywną atmosfera w pracy,
- umowę o pracę (pełen etat),
- dofinansowanie benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna),
- niezbędne narzędzia pracy.