Młodszy Analityk Produktowy

Modus Sp. z o.o. Sp. Kom.

Warszawa

30 dni temu


Dla naszego Klienta, lidera w branży telekomunikacyjnej, poszukujemy osób skrupulatnych i pracowitych, potrafiących budować partnerskie relacje, gotowych do podjęcia pracy na stanowisku:



Młodszy Analityk Produktowy
Miejsce pracy: Warszawa


 

Zakres odpowiedzialności:
  • Research rynkowy, monitoring cen, współtworzenie polityki cenowo-produktowej.
  • Tworzenie i aktualizacja cenników.
  • Śledzenie życia produktu.
  • Przygotowanie raportów, kontrola kosztów i analiza cen.
  • Przygotowywanie narzędzi wsparcia sprzedaży.
Szukamy osób, które:
  • Posiadają wykształcenie minimum średnie.
  • Mile widziane jest doświadczenie na stanowisku związanym z analizą sprzedaży.
  • Posiadają dobrą znajomość programów Excel.
  • Posiadają doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
  • Posiadają bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
Kompetencje:
  • Praca w zespole, współpraca, orientacja na klienta, osiąganie wyników, inicjatywa.
  • Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy własnej, gotowość do podróży służbowych.
  • Umiejętność współpracy z klientami o rozbudowanej strukturze operacyjnej.
Oferujemy:
  • Współpracę z firmą o światowym zasięgu,
  • Samodzielną i ciekawą pracę w strukturach międzynarodowych.
  • Umowę zlecenie.
  • Pakiet medyczny, Benefit.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)

Poznaj

Modus Sp. z o.o. Sp. Kom.

Agencja Merchandisingowa.

Realizację powierzonych nam przez Klientów zadań, prowadzi profesjonalny i kompetentny zespół pracowników, project managerów oraz konsultantów, doświadczonych w sprzedaży produktów i usług. Nasza struktura terenowa obejmuje cały kraj. Pracujemy w oparciu o wyspecjalizowanych koordynatorów i merchandiserów we wszystkich strategicznych miastach w Polsce, dbając o podnoszenie przewagi konkurencyjnej i zwiększaniu siły oddziaływania naszych Klientów.