Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca biurowa wykonywana 8 godzin dziennie w siedzibie urzędu. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin
dziennie.
Praca z materiałami archiwalnymi, na stanowisku istnieje potencjalne narażenie na kontakt z czynnikami alergennymi,
zanieczyszczeniami mikrobiologicznymi akt, pleśniami, grzybami.
Stanowisko pracy jest wyposażone w sprzęt biurowy. Oświetlenie jest naturalne i sztuczne.
Budynek jest przystosowany do potrzeb z niepełnosprawnością ruchową. Posiada odpowiednio przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych ciągi komunikacyjne, pomieszczenia sanitarne i windę. W Punkcie Obsługi Klienta zamontowana jest pętla indukcyjna. W budynku oraz w jego otoczeniu zastosowane są oznaczenia kontrastowe. Przed
wejściem do budynku znajduje się podjazd i dwa miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Obsługuje klientów w Punkcie Obsługi Klientów i Czytelni Akt, w tym m.in. udziela telefonicznie i osobiście informacji na temat przechowywanego zasobu archiwalnego, o miejscach przechowywania dokumentacji osobowo-płacowej z terenu działania Archiwum, o sposobach korzystania z zasobu archiwalnego i ogólnodostępnych baz danych, przyjmuje podania, zgłoszenia i rewersy, udostępnia materiały archiwalne, obsługuje bazy danych dotyczące udostępniania bezpośredniego
- Przeprowadza kwerendy dla klientów indywidualnych z kraju i zagranicy, w tym m.in.: wyszukuje informacji w bazach danych i w zasobie archiwalnym, również w materiałach archiwalnych sporządzonych w języku rosyjskim,
- Sporządza projekty pisemnych informacji o kosztach i wynikach poszukiwań
- Sporządza kopie, odpisy, wypisy, reprodukcje materiałów archiwalnych i przygotowuje je do uwierzytelnienia (nanosi i wypełnia odciski pieczęci) i wydaje osobiście lub przesyła pocztą tradycyjną i elektroniczną zamówioną przez klientów dokumentację
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie lub średnie branżowe (o profilu archiwalnym)doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Znajomość przepisów prawa dotyczących narodowego zasobu archiwalnego i archiwów
- Dobra znajomość obsługi pakietu Office
- Umiejętność obsługi sprzętu biurowego (kserokopiarka, skaner) oraz urządzeń służących do cyfrowego odwzorowania
- Umiejętność redagowania pism
- Umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidzianych i stresowych
- Umiejętność organizacji pracy własnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość przepisów prawa dotyczących postępowania administracyjnego, ochrony danych osobowych, opłaty skarbowej
- Umiejętność obsługi systemów komputerowych i baz danych używanych w archiwach
- Ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny
- Język angielski na poziomie komunikatywnym, pozwalającym na obsługę bezpośrednią i zrozumienie podania od klienta
- Język rosyjski na poziomie pozwalającym na odczytywanie dokumentów sporządzonych w tym języku
- Umiejętność pracy w zespole
- Systematyczność i odpowiedzialność
- Sumienność, rzetelność i terminowość