Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Młodszy Doradca Techniczno-Handlowy
Boels Rental Polska
Łódź
specjalista junior / mid
pełny etat
41 dni temu

Boels jest holenderską firmą z ponad 40-letnim doświadczeniem w sektorze wynajmu maszyn, urządzeń i narzędzi zarówno dla przemysłu, budownictwa, przedsiębiorstw jak i klientów indywidualnych. Obecni w 17 krajach Europy, jesteśmy liderem branży na rynkach w Holandii, Belgii i w Niemczech. Posiadamy swoje filie także w Wielkiej Brytanii, Luksemburgu, na Słowacji, w Czechach, Austrii we Włoszech, w Szwajcarii, Danii, Szwecji oraz Norwegii.

 

Od 2009 jesteśmy obecni także w Polsce, a po połączeniu z Cramo staliśmy się wiodącą firmą wynajmu maszyn budowlanych w Polsce. Aktualnie mamy 36 oddziałów w 16 miastach na terenie Polski.

 

W związku ze wzrostem zapotrzebowania na nasze usługi oraz ogólnym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:

Młodszy Doradca Techniczno-Handlowy
Miejsce pracy: Łódź

Wymiar czasu pracy: pełen etat


Jesteś na początku swojej kariery zawodowej i poszukujesz zróżnicowanej pracy? Jesteś otwarty, komunikatywny i lubisz pracować z ludźmi? Majsterkowanie sprawia Ci dużą frajdę i masz prawo jazdy kat. B? Aplikuj i dołącz do Boels!

 

Zakres obowiązków:

 

Praca na tym stanowisku jest bardzo zróżnicowana. Nasi Doradcy Handlowi zarówno wykonują prace administracyjne (przygotowywanie umów, wprowadzanie danych do systemu, przygotowywanie raportów), z zakresu obsługi klienta (doradztwo) jak i tzw. prace „w ruchu” (np.: pokazanie klientowi maszyny). Pracując u nas, Twój zakres obowiązków będzie się przedstawiać następująco:

  • Obsługa klientów w oddziale firmy,
  • Wsparcie oddziału w realizacji celów sprzedażowych,
  • Doradztwo techniczne, prezentowanie pełnej oferty najmu oraz aktywne wspieranie klientów w poszukiwaniu optymalnych rozwiązań,
  • Zapoznawanie klientów z najlepszymi praktykami odnośnie odpowiedniego użytkowania sprzętu, maszyn i urządzeń,
  • Odpowiedzialność za wydawanie sprzętu oraz przyjmowanie zwrotów, wynajmowanego sprzętu,
  • Sporządzanie umów najmu oraz aktualizacja baz danych,
  • Aktywne zaangażowanie w codzienne funkcjonowanie oddziału.
Wymagania:
  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Umiejętność obsługi komputera (MS Office)-warunek konieczny,
  • Prawo jazdy kat. B- warunek konieczny,
  • Otwartość, komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
Mile widziane:
  • Doświadczenie w sprzedaży i w bezpośredniej obsłudze klienta,
  • Zainteresowanie mechaniką, motoryzacją, majsterkowaniem,
  • Znajomość języka angielskiego głównie do sporadycznego kontaktu z centralą w Holandii. Zapraszamy również osoby bez znajomości j. angielskiego.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat,
  • Opiekę medyczną w Lux Med,
  • Dofinansowanie karty Multisport,
  • 2 dodatkowe bonusy pieniężne, każdy w wysokości 600 zł,
  • Dostęp do platformy nauki języków obcych e-Tutor,
  • Dodatkowe dni urlopu dla pracowników z dłuższym stażem pracy,
  • Zniżka 75% na wynajem maszyn i urządzeń z katalogu firmy,
  • Program „Pracownik Poleca Pracownika”, tj. dodatkowy bonus w wysokości 2120 zł dla pracownika, który poleci nam nowego pracownika,
  • Atmosferę opartą na współpracy-wszyscy mówimy sobie po imieniu,
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i awansu. Szczycimy się tym, że większość stanowisk kierowniczych obejmują pracownicy, którzy otrzymali wewnętrzny awans.
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Boels Polska Sp. z o.o.,z siedzibą przy ul. Połczyńskiej 114 A, 01-304 Warszawa (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Jeżeli chcesz, aby pracodawca zachował Twoje CV w swojej bazie dla celów innych rekrutacji niż wskazana w ogłoszeniu o pracę, zamieść dodatkowo w CV następującą klauzulę: ‘Zgadzam się na przetwarzanie przez Boels Polska Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Połczyńskiej 114 A, 01-304 Warszawa moich danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji.”

Informacja dot. przetwarzania danych osobowych:

1. Administratorem Pani/a danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Boels Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Połczyńskiej 114 A, 01-304 Warszawa.
2. Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
3. Pani/Pana dane osobowe zgromadzone w procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.
4. W przypadku wyrażonej przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych dla celów przyszłych rekrutacji, Pani/Pana dane będą wykorzystywane przez 12 m-cy. Zgoda ta może zostać odwołana w dowolnym czasie.
5. Posiada Pani/Pan prawo do:
  • Prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  • Prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  • Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych
  • Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa UODO6.
6. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 1 Kodeksu Pracy jest niezbędne aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne.

Poznaj

Boels Rental Polska

KIM JESTEŚMY?

Jesteśmy firmą z tradycjami. Cenimy sobie współpracę oraz zaangażowanie. Dbamy o dobrą atmosferę w pracy, bo dzięki niej pracuje się lepiej. Cenimy sobie różnorodność i kreatywność. Bo każdy z nas jest inny przez co do zespołu i firmy może wnieść wiele nowego i wartościowego.

Jesteśmy międzynarodowym przedsiębiorstwem działającym w sektorze wynajmu maszyn (głównie budowlanych) oraz sprzętu i narzędzi. Nasi klienci to firmy budowlane, przedsiębiorcy oraz klienci indywidualni. Można u nas wynająć min.: koparkę, podnośnik nożycowy, zagęszczarkę a także drobne narzędzia/maszyny jak agregaty prądotwórcze, odkurzacze, wiertarki czy szlifierki. Wybór jest ogromny.

Co więcej, należymy do czołówki europejskiej branży wynajmu. Siedziba główna i centrum usług znajduje się w holenderskim mieście Sittard. Posiadamy obecnie w 17 krajach ponad 750  filii oraz 2750 punktów w różnych europejskich sieciach budowlanych. Swoją działalność zaczęliśmy w Holandii w 1977. Aktualnie jesteśmy obecni min.: Holandii, Belgii, w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Luksemburgu, na Słowacji, w Czechach, Austrii we Włoszech, w Szwajcarii, Danii, Szwecji oraz Norwegii. W Polsce działamy od 2009 roku i  cały czas się rozwijamy. Z początkiem 2021 roku połączyliśmy się z firmą Cramo i na chwilę obecną mamy 36 oddziałów w 16 miastach na terenie Polski.

KOGO SZUKAMY I CO OFERUJEMY?

Poszukujemy ludzi, którzy chcą z nami dzielić pasję do maszyn, którzy chcą się z nami rozwijać. Jeśli lubisz zmienną, różnorodną pracę i kontakt z klientem, to szukamy właśnie Ciebie! Stanowiska, na które można aplikować to przede wszystkim Mechanik, Doradca Techniczno-Handlowy, Kierownik Oddziału i Przedstawiciel Handlowy.

Jakie mamy benefity?

  • Opiekę medyczną w Lux Med,
  • Dofinansowanie karty Multisport,
  • 2 dodatkowe bonusy pieniężne, każdy w wysokości 600 zł,
  • Dostęp do platformy nauki języków obcych e-Tutor,
  • Dodatkowe dni urlopu dla pracowników z dłuższym stażem pracy,
  • Zniżka 75% na wynajem maszyn i urządzeń z katalogu firmy, 
  • Program „Pracownik Poleca Pracownika”, tj. dodatkowy bonus w wysokości 1000 zł dla pracownika, który poleci nam nowego pracownika,
  • Atmosferę opartą na współpracy-wszyscy mówimy sobie po imieniu,
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i awansu. Szczycimy się tym, że większość stanowisk kierowniczych obejmują pracownicy, którzy otrzymali wewnętrzny awans.

Podobne oferty