Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie:
- Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera
- Analizować i rozwiązywać najczęstsze zapytania korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań
- Dostarczyć wysokiej jakości standard obsługi klientów
- Współpracować z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami
Atmosfera
- Praca wśród świetnych ludzi, legendarna atmosfera
- Nieformalny dress code
- Coroczny piknik rodzinny
- Niezapomniane wydarzenia integracyjne
- Wolontariat pracowniczy oraz świetne programy CSR
- Cenimy i szanujemy różnorodność pod kątem płci, narodowości, ról, wieku, zainteresowań
- Wewnętrzne okazje do celebracji: Dzień Dziecka, Mikołajki i wiele innych
- Wsparcie dla hobby pracowników: Business Run, e-sport games, koszykówka, siatkówka
Rozwój
- Ścieżka liderska i ekspercka
- Szeroka oferta szkoleń i dofinansowanie kursów
- Baza wiedzy Harvard Business Review
- Plan wdrożenia nowych pracowników oraz Buddy
- Szeroka oferta szkoleń w klasie i e-learning
- Dofinansowanie studiów podyplomowych i kursów
- Wiele firm pod jednym dachem / wewnętrzni headhuntersi
- Wewnętrzne eventy rozwojowe: konferencje, spotkania, communities
- Platforma Education First do nauki j. angielskiego online
Benefity
- Premie, w tym także za polecanie kandydatów do pracy
- Dodatkowe ubezpieczenie na życie
- Bogaty pakiet dodatków do wyboru (fitness, siłownia, kino, itp.)
- Równe szanse, technologie wspierające, racjonalne adaptacje
- Prywatna opieka medyczna również dla Twojej rodziny
- Parkingi dla rowerzystów i carpooling
- Kawa, mleko i szeroki wybór herbat dla każdego
- Kwiaty antysmogowe w biurach
- Leasing samochodu
Capgemini’s Cloud Infrastructure Services unit is a global team of technology experts and domain specialists that helps businesses from all around the world extract maximum business value from their IT investment and facilitates their journeys to the cloud.
In addition to facilitating journeys to the cloud, we support businesses by providing services such as helpdesk services (human and AI powered), network access and maintenance, hosting and maintaining applications, IT operations and much more. We do all this in 24 languages from 4 locations in Poland.
Join our global team and be part of technology transformation.