- Codzienne uzgadnianie wyciągów bankowych.
- Prace związane z należnościami (AR), takie jak uzgadnianie faktur, księgowanie typowych transakcji.
- Uzgadnianie kont księgowych (GL).
- Regularna komunikacja z punktami sprzedaży we Francji oraz z centralą.
- Możliwość kontaktu z klientami we Francji.
- Możliwe zadania związane z zamknięciem miesiąca i raportowaniem (RTR).
- Wsparcie w rozwiązaniu lokalnych zapytań w ramach obszaru odpowiedzialności.
- Pomoc w projektach zespołowych/działowych, możliwe ograniczone podróże.
- Inne doraźne zadania księgowe/finansowe.
- Komunikatywny język francuski (B2 lub wyżej).
- Biegła znajomość języka angielskiego.
- Bardzo dobra znajomość MS Office, szczególnie MS Excel.
- Dokładność i uwaga do szczegółów.
- Wysoki poziom obsługi klienta.
- Wykształcenie wyższe z finansów, księgowości lub językoznawstwa lub zainteresowanie karierą w finansach.
- Możliwości rozwoju poprzez system zarządzania nauką i LinkedIn Learning.
- Opcja pracy zdalnej do 3 dni w tygodniu.
- Atrakcyjne benefity, od dofinansowania aktywności sportowych po wolne w Wigilię.
- Udział w działaniach społecznościowych firmy.
- Dynamiczne i wyzywające środowisko pracy.
- Bezpieczne i zdrowe środowisko pracy.
Poznaj
Bridgestone Shared Services Center
Dlaczego warto?
W Bridgestone SSC uważamy, że stosy dokumentów i pakiet rutynowych zadań to przeszłość współczesnej księgowości, finansów i logistyki. Stawiamy na robotyzację powtarzalnych czynności, co daje nam czas na podejmowanie bardziej skomplikowanych wyzwań, udział w międzynarodowych projektach i rozwijanie naszych umiejętności.
Nasze centrum usług wspólnych obsługuje spółki koncernu Bridgestone - największego na świecie producenta opon, wyrobów z gumy oraz dostawcy transportowych rozwiązań mobilnych. Powstało ono w 2011 roku i jest jedyną tego typu jednostką, która świadczy usługi dla fabryk, centrów sprzedażowych i centrum technologicznego Bridgestone zlokalizowanych w regionie EMEA (Europe - Middle East- Africa).