Najnowsze oferty pracy

  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    2 dni
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    22 godz.
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Katowice Kierownik Zespołu Call Center Katowice
Młodszy Lider Zespołu Sprzedażowego w Call Center

Młodszy Lider Zespołu Sprzedażowego w Call Center

Krajowy Rejestr Długów
Katowice
praca stacjonarna
3475 dni temu

Pracuj z Najlepszymi!


Krajowy Rejestr Długów Biuro Informacji Gospodarczej SA


Jesteśmy pierwszym, największym i najbardziej rozpoznawalnym biurem informacji gospodarczej. Udało nam się zbudować silną markę, cieszącą się zaufaniem klientów oraz zdobyć i utrzymać pozycję lidera na rynku. Rosnące grono klientów stawia przed nami nowe wyzwania i pozwala doskonalić nasze umiejętności a także stwarza nowe miejsca pracy.

 

Dołącz do naszego zespołu, jako:


Młodszy Lider Zespołu Sprzedażowego w Call Center

Miejsce pracy: Katowice

Czym zajmuje się Młodszy Lider Zespołu Sprzedażowego?
  • aktywnie pozyskuje i sprzedaje produkty Krajowego Rejestru Długów do sektora B2B,
  • jest odpowiedzialny za realizację własnego celu sprzedażowego,
  • koordynuje osiąganie założonych planów sprzedaży podległego zespołu,
  • buduje swój zespół przy wsparciu działu rekrutacji lub za pomocą rekomendacji własnych,
  • wdraża nowe osoby w zespole,
  • rozwija kompetencje podległych pracowników poprzez coaching i motywowanie,
  • zarządza pracą podległego zespołu sprzedażowego,
  • kształtuje pozytywny wizerunek firmy.
Czekamy właśnie na Ciebie, jeśli:
  • zarządzałeś zespołem sprzedażowym min. 1 rok – warunek konieczny,
  • masz wykształcenie wyższe,
  • posiadasz doświadczenie  w sprzedaży telefonicznej,
  • jesteś zorientowany na osiąganie celów i samodzielny w realizacji zadań,
  • umiesz obsługiwać komputer (MS Office, Word, Excel, Outlook),
  • wiesz jak motywować swój zespół,
  • potrafisz pracować pod presją czasu.
Możemy Tobie zaoferować:                                          
  • stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • szkolenia wdrażające w zakres obowiązków oraz szkolenia rozwojowe,
  • wsparcie doświadczonych menagerów,
  • dostęp do unikalnego na polskim rynku know-how,
  • atrakcyjny system motywacyjny,
  • stacjonarną pracę od pn.-pt. w godz 7:30 – 15:30.



Jeśli wyraża Pani/Pan zgodę na przechowywanie swojej aplikacji w bazie CV KRD proszę dołączyć do dokumentów zgłoszeniowych poniższą klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez KRD BIG SA dla potrzeb przyszłych rekrutacji oraz przesyłania informacji dotyczących aktualnych ofert pracy zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 1997 r. Nr 133, poz. 883. z późn. zm.). Administratorem danych osobowych jest Krajowy Rejestr Długów Biuro Informacji Gospodarczej SA, ul. Armii Ludowej 21, 51-214 Wrocław. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Jestem świadoma/świadomy, że przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych i możliwość ich poprawiania oraz wniesienia w dowolnym czasie sprzeciwu co do dalszego ich przetwarzania”.

 

Podobne oferty

  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    2 dni
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    22 godz.
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...