Najnowsze oferty pracy

  • IT Helpdesk Specialist

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Warsaw Your responsibilities will include: Troubleshooting technical issues related to computer hardware and internal applications; Preparing agents' computers for work; Basic configuration of servers, LAN/WAN, and Wi-Fi networks; Understanding IT infrastructure monitoring and analysis mechanisms;...
  • Specjalista IT – Wsparcie Techniczne

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem komputerowym i aplikacjami wewnętrznymi; Przygotowywanie komputerów pracowników do pracy; Podstawowa konfiguracja serwerów oraz sieci LAN/WAN i Wi-Fi; Monitorowanie infrastruktury IT i analiza jej działania; Praca zgodnie ze...
  • Wsparcie Techniczne - Obsługa Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Kompleksowe rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów za pośrednictwem głównych kanałów wsparcia. Badanie przyczyn źródłowych (root cause) zgłaszanych incydentów przy użyciu narzędzi diagnostycznych (np. Chrome Dev Tools, logi aplikacji, systemy monitorujące)....
  • Technical Support (API) 

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    About the role: We’re looking for an API Solutions Expert to work closely with enterprise customers and engineers to resolve complex issues and scale systems. You’ll manage tasks from report to completion, collaborating with technical teams to optimize API performance. If you’re passionate...
  • Stażysta Działu Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie, ul. Spedycyjna 1    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Stażysta / Stażystka ds. Wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Błonie    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat
    7 dni
    Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Zdalne i lokalne rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych (stacje robocze, urządzenia mobilne). Wstępna analiza zgłoszeń technicznych, rozwiązywanie ich lub przekazywanie do dalszej linii wsparcia. Współpraca z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Użytkownika - Help Desk

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7, Kraków, ul. Willowe 28​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Użytkownika - Help Desk

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Kraków, ul. Willowe 28​    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7, Kraków, ul. Willowe 28​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Obsługa zgłoszeń IT (system ticketowy), Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Instalacja i konfiguracja urządzeń końcowych (komputery, drukarki, smartfony), Wsparcie lokalne i zdalne użytkowników, Monitorowanie infrastruktury IT oraz reagowanie na...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik help desk Warszawa
Młodszy referent w Wydziale Wsparcia Użytkowników w Biurze Informatyki

Młodszy referent w Wydziale Wsparcia Użytkowników w Biurze Informatyki

Najwyższa Izba Kontroli
Warszawa, ul. Filtrowa 57
młodszy specjalista (junior)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
245 dni temu
Najwyższa Izba Kontroli
poszukuje kandydata na stanowisko
Młodszy referent w Wydziale Wsparcia Użytkowników w Biurze Informatyki
nr rekrutacji.: R/2025/11/BIT_BID/MREF

Liczba etatów: 1

Wymiar etatu: 1

Miejsce pracy: Najwyższa Izba Kontroli, ul. Filtrowa 57, 02-056 Warszawa

Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony, docelowo na czas nieokreślony

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  • diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników systemów informatycznych,
  • rozwiązywanie problemów użytkowników sprzętu komputerowego i telefonicznego,
  • instalowanie i konfigurowanie sprzętu komputerowego i telefonicznego oraz aktualizowanie oprogramowania na stacjach roboczych,
  • instalowanie oraz konfigurowanie drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych,
  • utrzymanie ciągłości pracy systemów IT oraz sieci komputerowej,
  • współpraca z pracownikami realizującymi zadania w obszarze infrastruktury oraz systemów IT.
Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie średnie,
  • wiedza dotycząca obsługi Windows, MS Office i telefonów komórkowych,
  • umiejętność rozwiązywania i komunikowania spraw technicznych użytkownikom,
  • samodzielność i terminowość w realizacji powierzonych zadań,
  • umiejętność pracy w zespole.
Wymagania dodatkowe:
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej,
  • znajomość systemów: audio-wideo, konferencyjnych,
  • ukończenie lub rozpoczęcie studiów o profilu technicznym, w szczególności informatycznym,
  • znajomość oprogramowania SCCM,
  • znajomość regulacji dotyczących prawa zamówień publicznych oraz ochrony danych osobowych.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę;
  • dostęp do szkoleń, możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji;
  • dodatkowe wynagrodzenie (tzw. trzynastka);
  • dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci;
  • składka PPK od pracodawcy w wysokości 4%.
Wymagane dokumenty:
  • życiorys zawodowy z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (CV) w języku polskim;
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji o treści:
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez Najwyższą Izbę Kontroli z siedzibą przy ul. Filtrowej 57, 02-056 Warszawa dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko młodszego referenta w Biurze Informatyki.

Prosimy o nie podawanie w dokumentach aplikacyjnych informacji, które mogą stanowić szczególną kategorię danych osobowych w rozumieniu art. 9 RODO (m.in. danych dot. zdrowia, pochodzenia rasowego lub etnicznego, poglądów politycznych, przynależności do związków zawodowych).

Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z klauzulą informacyjną

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1, ze zm.) zwanego dalej „RODO”, informujemy, że:

  1. Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Najwyższa Izba Kontroli z siedzibą przy ul. Filtrowej 57, 02-056 Warszawa, tel. 22 444 50 00.
  2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: tel.22 444 58 19, e-mail: iod@nik.gov.pl, Warszawa 02-056, ul. Filtrowa 57.
  3. Pani / Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji lub naboru do pracy w NIK na podstawie przepisów art. 221 Kodeksu pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465.), art. 67 w związku z art. 69 c ustawy z dnia 23 grudnia 1994 r. o Najwyższej Izbie Kontroli (Dz. U. z 2022 r. poz. 623) oraz art. 6 ust. 1 lit. c, art. 9 ust. 2 lit. b i art. 10 RODO, a pozostałe dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie Pani / Pana zgody w związku z art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Jeżeli w dokumentach są zawarte dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie Pani / Pana wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, o której mowa w art. 9 ust. 2 lit. A RODO.
  4. Pani / Pana dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa celem wykonania ciążących na Administratorze obowiązków lub podmiotom, którym Administrator powierza przetwarzanie danych osobowych w drodze zawartych umów powierzenia przetwarzania danych. W przypadku wyłonienia Pani / Pana w procesie rekrutacji lub naboru do zatrudnienia i umieszczenia informacji o wynikach naboru na stronie Biuletynu Informacji Publicznej NIK (BIP NIK), stosownie do art. 69 c ust 2 z dnia 23 grudnia 1994 r. o Najwyższej Izbie Kontroli, odbiorcą Pani / Pana danych osobowych (imienia i nazwiska) będą osoby korzystające z Biuletynu Informacji Publicznej NIK.
  5. Pani / Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji lub naboru, w tym sprawdzenia i oceny kwalifikacji i kompetencji do pracy oraz w celu wyboru odpowiedniej osoby do zatrudnienia na stanowisku określonym w ofercie pracy, a następnie w celu archiwizacji dokumentów po przeprowadzeniu rekrutacji lub naboru, zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U z 2020 r., poz. 164).
  6. Pani / Pana dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do przeprowadzenia rekrutacji lub naboru, w którym bierze Pani / Pan udział oraz do momentu przedawnienia zaistniałych ewentualnych roszczeń, a następnie przez okres wynikający z przepisów o archiwizacji.
  7. W przypadku wyrażonej przez Panią / Pana zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji lub naborów, Pani / Pana dane będą przetwarzane przez okres 12 miesięcy od daty ich złożenia.
  8. W związku z przetwarzaniem przez Najwyższą Izbę Kontroli Pani / Pana danych osobowych przysługują Pani / Panu następujące uprawnienia:
    • prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, w przypadku przetwarzania danych na tej podstawie, wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem; w przypadku chęci wycofania zgody uprzejmie prosimy o przesłanie odpowiedniej informacji, na adres: nabory@nik.gov.pl, rekrutacja@nik.gov.pl, iod@nik.gov.pl lub w formie tradycyjnej na adres korespondencyjny administratora wskazany w pkt. 1; 
    • prawo dostępu do jego danych oraz otrzymywania ich kopii, stosownie do art. 15 RODO;
    • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, stosownie do art. 16 RODO;
    • prawo do usunięcia danych, w przypadkach określonych w art. 17 RODO;
    • prawo do ograniczenia przetwarzania, z zastrzeżeniem przypadków wskazanych w art. 18 RODO;
    • prawo do przenoszenia danych, w przypadkach zajścia okoliczności, o których mowa w art. 20 RODO;
    • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  1. Podanie Najwyższej Izbie Kontroli Pani / Pana danych osobowych w zakresie wynikającym art. 221 Kodeksu pracy oraz w przypadku kandydatów na stanowiska kontrolerów art. 67 ustawy z dnia 23 grudnia 1994 r. o Najwyższej Izbie Kontroli jest obowiązkowe i niezbędne, aby uczestniczyć w rekrutacji lub naborze do pracy w NIK. Podanie innych danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich brak może uniemożliwić kontakt i uczestnictwo Pani / Pana w rekrutacji lub naborze do pracy w NIK.
  2. W oparciu o Pani / Pana dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec Pani / Pana zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
W związku z wejściem w życie z dniem 25 września 2024 Ustawy z dnia 14 czerwca 2024 roku o ochronie sygnalistów prosimy o zapoznanie się z Procedurą dokonywania zgłoszeń wewnętrznych naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Najwyższej Izbie Kontroli dostępną na naszej stronie: https://www.nik.gov.pl/kontakt/sygnalisci/informacje-dla-sygnalistow-wewnetrznych.html
 

Podobne oferty

  • IT Helpdesk Specialist

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Warsaw Your responsibilities will include: Troubleshooting technical issues related to computer hardware and internal applications; Preparing agents' computers for work; Basic configuration of servers, LAN/WAN, and Wi-Fi networks; Understanding IT infrastructure monitoring and analysis mechanisms;...
  • Specjalista IT – Wsparcie Techniczne

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem komputerowym i aplikacjami wewnętrznymi; Przygotowywanie komputerów pracowników do pracy; Podstawowa konfiguracja serwerów oraz sieci LAN/WAN i Wi-Fi; Monitorowanie infrastruktury IT i analiza jej działania; Praca zgodnie ze...
  • Wsparcie Techniczne - Obsługa Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Kompleksowe rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów za pośrednictwem głównych kanałów wsparcia. Badanie przyczyn źródłowych (root cause) zgłaszanych incydentów przy użyciu narzędzi diagnostycznych (np. Chrome Dev Tools, logi aplikacji, systemy monitorujące)....
  • Technical Support (API) 

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    About the role: We’re looking for an API Solutions Expert to work closely with enterprise customers and engineers to resolve complex issues and scale systems. You’ll manage tasks from report to completion, collaborating with technical teams to optimize API performance. If you’re passionate...
  • Stażysta Działu Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie, ul. Spedycyjna 1    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Stażysta / Stażystka ds. Wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Błonie    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat
    7 dni
    Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Zdalne i lokalne rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych (stacje robocze, urządzenia mobilne). Wstępna analiza zgłoszeń technicznych, rozwiązywanie ich lub przekazywanie do dalszej linii wsparcia. Współpraca z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Użytkownika - Help Desk

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7, Kraków, ul. Willowe 28​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Użytkownika - Help Desk

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Kraków, ul. Willowe 28​    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7, Kraków, ul. Willowe 28​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Obsługa zgłoszeń IT (system ticketowy), Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Instalacja i konfiguracja urządzeń końcowych (komputery, drukarki, smartfony), Wsparcie lokalne i zdalne użytkowników, Monitorowanie infrastruktury IT oraz reagowanie na...