Najnowsze oferty pracy

  • Customer Services Professional with Romanian

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals; Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska S.A.   Warszawa, ul. Jana Ciszewskiego 15    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
  • Customer Service Advisor with Slovenian

    Concentrix   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat   5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Your responsibilities: Answer phone calls, e-mails, live chats, and messages on social media from customers. Help customers with issues related to the service, troubleshoot on the customer's behalf, and solve the customer's problems to the best of your ability. Work shifts: morning 8:00-16:45,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem francuskim i angielskim

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Telefoniczny Przedstawiciel Handlowy

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Na co dzień będziesz: obsługiwać klientów biznesowych pomagać Klientom w doborze odpowiednich produktów, dbać o dobre relacje z Klientem, rozwijać się dzięki szkoleniom oraz (jeśli chcesz) dodatkowym odpowiedzialnościom, godzinami rozmawiać o tym, co najlepiej sprawdza się w branży...
  • Konsultant / Konsultantka Infolinii

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 94    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    9 godz.
    Praca w wewnętrznym Call Center firmy LUX MED Sp. z o.o. Twoją rolą będzie: telefoniczna obsługa Pacjentów Grupy LUX MED, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, informowanie o usługach i cenniku.
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    wysoka kultura osobista; doświadczenie w branży księgarskiej lub pokrewnej (papiernicza, zabawkarska) łatwość nawiązywania kontaktów z klientami; podstawowa znajomość języka angielskiego; doświadczenie w handlu i zdobywaniu klienta; znajomość technik sprzedażowych; obsługa komputera;...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Płac

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie standardowych procesów płacowych klientów, Sporządzanie oraz przesyłanie dokumentacji zgłoszeniowej do ZUS, Sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji płacowej (w tym także na potrzeby GUS, PFRON, ZUS), Przygotowanie i/lub...
  • Customer supporter

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Zapewnienie wysokiej jakości usług i wsparcia technicznego dla Klientów poprzez rozmowy telefoniczne, e-maile, czat; Umiejętność negocjowania z klientami różnych rozwiązań; Dostarczanie Klientom szybkich, rzetelnych i dokładnych informacji; Tworzenie pozytywnego...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta w Zespole PZU Pomoc - Oferty

    GRUPA PZU   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Organizacja pomocy na drodze w ramach zawartych umów ubezpieczeniowych Kontakt z usługodawcami współpracującymi z PZU w ramach organizacji pomocy dla klienta zgodnie z obowiązującymi procedurami Wydawanie decyzji odnośnie przyznania lub odmowy świadczenia, odpowiedzialność za rzetelność...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Warszawa
Młodszy Specjalista ds. Aktywacji i Utrzymania Klienta (Call Center)

Młodszy Specjalista ds. Aktywacji i Utrzymania Klienta (Call Center)

Getin Noble Bank S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
2831 dni temu

Getin Noble Bank to stabilne podstawy i nieograniczone możliwości. Naszą firmę tworzy ponad 6 tysięcy pracowników – doświadczonych ekspertów, specjalistów rynkowych i ambitnych młodych profesjonalistów. Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,2 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 550 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników. Nasz zespół działa w ramach Sieci Sprzedaży Getin Noble Banku - Banku o ugruntowanej pozycji na rynku, ale otwartego na zmiany i innowacje. To my tworzymy jego wizerunek w oczach Klienta.

Do naszego zespołu poszukujemy obecnie:

Młodszy Specjalista ds. Aktywacji i Utrzymania Klienta (Call Center)
Miejsce pracy: Warszawa
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny za:
  • przedstawienie aktualnej oferty Klientom Banku

  • zachęcenie do aktywnego korzystania z posiadanych produktów drogą telefoniczną

  • utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientem

  • obsługę bieżącą Klientów

  • przyjmowanie zleceń telefonicznych od Klientów

Oczekujemy od Ciebie:
  • wykształcenia minimum średniego

  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta

  • pracy w dwóch zmianach, w godzinach 9-17 lub 12-20

  • komunikatywności, dobrej dykcji

Dołącz do nas, a otrzymasz:
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • wynagrodzenie podstawowe + system premiowy

  • benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego

  • samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność

  • pracę w energicznym i ambitnym zespole, dla którego satysfakcja Klienta jest priorytetem

  • pracę w najbardziej innowacyjnym Banku w Polsce

z dopiskiem: P/CCO/AU/07/16 w tytule wiadomości


W dokumentach aplikacyjnych prosimy o umieszczenie stosownej zgody na przetwarzanie danych osobowych. Ma Pan/Pani możliwość odwołania udzielonej zgody w każdym czasie, ale wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych oraz załączenie klauzuli jest dobrowolne, ale ich niepodanie uniemożliwi udział w rekrutacji.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w obecnym procesie rekrutacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Getin Noble Bank S.A. z siedzibą w Warszawie zawartych w złożonej przeze mnie aplikacji, które wykraczają poza katalog danych, których może ode mnie żądać Bank na podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu pracy i innych właściwych ustaw, w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacji.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w obecnym i przyszłych procesach rekrutacyjnych: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Getin Noble Bank S.A. z siedzibą w Warszawie zawartych w złożonej przeze mnie aplikacji, które wykraczają poza katalog danych, których może ode mnie żądać Bank na podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu pracy i innych właściwych ustaw, w celu przeprowadzenia obecnego i przyszłych procesów rekrutacyjnych.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Getin Noble Bank S.A. z siedzibą w Warszawie, kontakt:
Telefon: 197 97 lub 32 604 30 01 (z zagranicy)
Formularz kontaktowy: https://www.getinbank.pl/kontakt/formularz-kontaktowy (dalej „Bank”).

Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są:
- w zakresie danych osobowych wskazanych w art. 22 1 kodeksu pracy w związku z udziałem w procesie rekrutacji w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu pracy lub innych aktów prawnych, z których wynika konieczność wypełnienia przez Pracodawcę obowiązku nałożonego na niego przepisem prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
- w zakresie nieobjętym wymienionymi wyżej przepisem, na podstawie zgody wyrażonej w zakresie dobrowolnie podanych przez Pana/Panią danych w związku z uczestnictwem w rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być:
1) podmioty świadczące usługi na rzecz Pracodawcy w zakresie:
medycyny pracy (Medicover i placówki współpracujące)

Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane:

1) do zakończenia rekrutacji (oraz dodatkowo przez okres 3 lat), w związku z którą aplikował Pan/Pani do pracy u Pracodawcy, jeśli nie wyraził Pan/Pani zgody na przetwarzanie danych na potrzeby dalszych rekrutacji;
2) do 3 lat od dnia złożenia aplikacji w przypadku gdy wyraził Pan/Pani zgodę na przetwarzanie danych w celach przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że:
1) przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do swoich danych (art. 15 RODO), ich sprostowania (art. 16 RODO), usunięcia danych (art. 17 RODO),prawo ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO) oraz prawo do przenoszenia danych (art. 20 RODO);
2) przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
3) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale ich niepodanie uniemożliwi udział w rekrutacji;
4) Pracodawca powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez:
E-mail: iod@gnb.pl
Formularz kontaktowy na stronie: https://www.getinbank.pl/kontakt/formularz-kontaktowy.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się
tylko z wybranymi Kandydatami.
Getin Noble Bank to stabilne podstawy i nieograniczone możliwości. Naszą firmę tworzy ponad 5000 pracowników – doświadczonych ekspertów, specjalistów rynkowych i ambitnych młodych profesjonalistów. Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,3 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 430 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników. Nasz zespół działa w ramach Sieci Sprzedaży Getin Noble Banku – Banku o ugruntowanej pozycji na rynku, ale otwartego na zmiany i innowacje. To my tworzymy jego wizerunek w oczach Klienta.
 

Podobne oferty

  • Customer Services Professional with Romanian

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals; Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska S.A.   Warszawa, ul. Jana Ciszewskiego 15    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
  • Customer Service Advisor with Slovenian

    Concentrix   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat   5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Your responsibilities: Answer phone calls, e-mails, live chats, and messages on social media from customers. Help customers with issues related to the service, troubleshoot on the customer's behalf, and solve the customer's problems to the best of your ability. Work shifts: morning 8:00-16:45,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem francuskim i angielskim

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Telefoniczny Przedstawiciel Handlowy

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Na co dzień będziesz: obsługiwać klientów biznesowych pomagać Klientom w doborze odpowiednich produktów, dbać o dobre relacje z Klientem, rozwijać się dzięki szkoleniom oraz (jeśli chcesz) dodatkowym odpowiedzialnościom, godzinami rozmawiać o tym, co najlepiej sprawdza się w branży...
  • Konsultant / Konsultantka Infolinii

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 94    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    9 godz.
    Praca w wewnętrznym Call Center firmy LUX MED Sp. z o.o. Twoją rolą będzie: telefoniczna obsługa Pacjentów Grupy LUX MED, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, informowanie o usługach i cenniku.
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    wysoka kultura osobista; doświadczenie w branży księgarskiej lub pokrewnej (papiernicza, zabawkarska) łatwość nawiązywania kontaktów z klientami; podstawowa znajomość języka angielskiego; doświadczenie w handlu i zdobywaniu klienta; znajomość technik sprzedażowych; obsługa komputera;...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Płac

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie standardowych procesów płacowych klientów, Sporządzanie oraz przesyłanie dokumentacji zgłoszeniowej do ZUS, Sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji płacowej (w tym także na potrzeby GUS, PFRON, ZUS), Przygotowanie i/lub...
  • Customer supporter

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Zapewnienie wysokiej jakości usług i wsparcia technicznego dla Klientów poprzez rozmowy telefoniczne, e-maile, czat; Umiejętność negocjowania z klientami różnych rozwiązań; Dostarczanie Klientom szybkich, rzetelnych i dokładnych informacji; Tworzenie pozytywnego...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta w Zespole PZU Pomoc - Oferty

    GRUPA PZU   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Organizacja pomocy na drodze w ramach zawartych umów ubezpieczeniowych Kontakt z usługodawcami współpracującymi z PZU w ramach organizacji pomocy dla klienta zgodnie z obowiązującymi procedurami Wydawanie decyzji odnośnie przyznania lub odmowy świadczenia, odpowiedzialność za rzetelność...