Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Młodszy Specjalista ds. Aktywacji i Utrzymania Klienta (Contact Center)

Getin Noble Bank S.A.

Warszawa

404 dni temu

Do naszego zespołu poszukujemy obecnie pracownika na stanowisko:

Młodszy Specjalista ds. Aktywacji i Utrzymania Klienta (Contact Center)
Miejsce pracy: Warszawa
W zależności od Zespołu będziesz odpowiedzialny za:
  • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami- kontakt  telefoniczny oraz mailowy
  • aktywizację Klientów – podejmowanie działań mających na celu zachęcenia do aktywnego korzystania z posiadanych produktów
  • obsługę systemów operacyjnych
Bądź:
  • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami- kontakt  telefoniczny oraz mailowy
  • akcję Win Back- telefoniczny i mailowy kontakt z Klientami, mający na celu przedłużenie współpracy
  • obsługę systemów operacyjnych
Oczekujemy od Ciebie:
  • wykształcenia minimum średniego
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
  • pracy w dwóch zmianach: od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 12-20
  • komunikatywności, dobrej dykcji
Dołącz do nas, a otrzymasz:
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • wynagrodzenie podstawowe + system premiowy
  • benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego
  • samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność
  • pracę w energicznym i ambitnym zespole, dla którego satysfakcja Klienta jest priorytetem
  • pracę w najbardziej innowacyjnym Banku w Polsce

z dopiskiem: P/CCO/ZAK/03/17 w tytule wiadomości


wraz z klauzulą:

„Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnych i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez jednostki z grupy kapitałowej (w rozumieniu przepisów ustawy o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz spółkach publicznych), do której należy Getin Noble Bank SA z siedzibą w Warszawie przy ul. Przyokopowej 33 (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. O Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ustaw z 2002 nr 101 poz. 926- tj z późn. zm.).„
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się
tylko z wybranymi Kandydatami.
Getin Noble Bank to stabilne podstawy i nieograniczone możliwości. Naszą firmę tworzy ponad 6 tysięcy pracowników – doświadczonych ekspertów, specjalistów rynkowych i ambitnych młodych profesjonalistów. Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,2 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 550 oddziałach własnych i franczyznowych oraz w szerokiej sieci pośredników. Nasz zespół działa w ramach Sieci Sprzedaży Getin Noble Banku - Banku o ugruntowanej pozycji na rynku, ale otwartego na zmiany i innowacje. To my tworzymy jego wizerunek w oczach Klienta.

Poznaj

Getin Noble Bank S.A.

Getin Noble Bank jest drugim największym bankiem z większościowym polskim kapitałem. Nasza oferta skierowana jest do Klientów indywidualnych, małych i średnich firm, samorządów oraz dużych korporacji. Bankowość detaliczną reprezentuje marka Getin Bank, której Klientami są osoby oczekujące sprawdzonych produktów finansowych oraz uproszczonych procedur. W ramach marki Noble Bank świadczone są usługi w zakresie Private Bankingu - poza dedykowanymi produktami finansowymi Noble Bank oferuje także doradztwo w zakresie nieruchomości, inwestycji, wsparcia prawno-podatkowego oraz art bankingu.

Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,2 mln Klientów, a nasze produkty dostępne są w ponad 550 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za telefoniczną obsługę klientów biznesowych/indywidualnych w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach it, prawie, finansach, reklamie. Do zadań pracownika na tym stanowisku należy: obsługa rozmów przychodzących, tj. informowanie klientów o usługach/produkcie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, informowanie użytkowników ...
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (539)
Wałbrzych (37)
Legnica (50)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (134)
Toruń (87)
Lubelskie:
Lublin (94)
Chełm (19)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (744)
Tarnów (30)
Nowy Sącz (31)
Mazowieckie:
Warszawa (1557)
Radom (56)
Płock (32)
Opolskie:
Opole (105)
Nysa (18)
Podkarpackie:
Rzeszów (74)
Przemyśl (12)
Podlaskie:
Białystok (91)
Suwałki (28)
Łomża (17)
Pomorskie:
Gdańsk (291)
Gdynia (121)
Słupsk (29)
Śląskie:
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (85)
Elbląg (24)
Ełk (9)
Wielkopolskie:
Poznań (436)
Kalisz (41)
Konin (31)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (228)
Koszalin (55)
Kołobrzeg (21)
Auchan (131)
Tesco (396)
UBS (0)
OBI (0)
PKP (20)
STRABAG (12)
ABB (50)
Accenture (147)
Luxoft (171)
PKO BP (0)
KPMG (31)
Orange (8)
IKEA (3)
Budimex (24)

Rekrutują z Praca.pl