Opis stanowiska: weryfikacja jakości danych oraz ich integracji z wielu źródeł; rozwój i optymalizacja narzędzi raportowych, w tym MS Excel w celu automatyzacji pracy i poprawy jakości danych; pomoc w tworzeniu ujednoliconych raportów i procedur; weryfikacja i reagowanie na ewentualne...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Wrocław
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Ciekawe projekty Prowadzenie projektów z zakresu finansowania nieruchomości komercyjnych we współpracy z zarządem, naszymi bankami partnerskimi i rynkiem kapitałowym Rozbudowa i utrzymanie naszej sieci kontaktów z bankami i instytutami kredytującymi Analiza projektu / Analiza danych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków Sporządzanie raportów i analiz finansowych wraz z ich interpretacją (przychody, struktura kosztów, odchylenia wyników w stosunku do prognoz); Analiza zapasów magazynowych; Sporządzanie raportu przychodów ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów;...
Zakres obowiązków: Sporządzanie analiz, raportów, prezentacji (o charakterze zarówno cyklicznym jak i ad hoc), Przygotowywanie budżetu, miesięczna aktualizacja prognoz oraz kontrola ich realizacji; Udział w procesie zamknięcia miesiąca, Doskonalenie systemów raportowania. Wymagania...
Responsibilites: Targeting, forecasting and analysis preparation of business unit as support for the business unit manager and head of BC to translate strategy and targets into a financial plan; Preparing internal reports, insights and analyses to business unit manager and head of BC as support in...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: monitorowanie budżetu, identyfikację ryzyk oraz przygotowywanie propozycji działań naprawczych, rozliczanie dotacji udzielonych z budżetu państwa, weryfikację rozliczeń cząstkowych, tworzenie raportów zbiorczych dotyczących rozliczeń,...
Accounting and controlling for transactions related to stock/merchandise: Stock reconciliation execution and performing deep dive in analysis of discrepancies; Statistical and accounting margin reconciliation execution and diagnosis of discrepancies; Calculation and posting of goods’ cost of...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
9 dni
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie raportów i analiz finansowych wraz z ich interpretacją Sporządzanie raportu przychodów ze sprzedaży; Analiza miesięcznych kosztów oraz weryfikacja poprawności księgowań w systemie; Sporządzanie rezerw RMB oraz zestawienia wydatków; Sporządzanie...
Twój zakres obowiązków: sporządzanie raportów operacyjnych na potrzeby Spółki; korzystanie z baz danych (SQL) oraz pozostałych narzędzi umożliwiających sprawne i optymalne raportowanie w Spółce; analiza czynników mających wpływ na procesy sprzedażowe oraz windykacyjne zachodzące w...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Na powierzonym stanowisku Kierownik ds. kontrolingu będzie partnerem biznesowym dla zarządu spółki oraz kadry kierowniczej w tematach o charakterze kontrolingowym. Zakres odpowiedzialności: Analiza wyników finansowych firmy i wdrażanie rozwiązań optymalizacyjnych w tym obszarze Wyjaśnianie...
GLOBAL FOOD HYGIENE D. URBAŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sieradz
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
786 dni temu
Poznaj Nas! Jesteśmy producentem, importerem, dystrybutorem art. BHP dla branży spożywczej. Szczegółowe informacje o firmie znajdziesz na naszej stronie.
www.globalhygiene.pl
W związku z dynamicznym rozwojem firmy prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Controllingu
Miejsce pracy: Sieradz
Zakres obowiązków:
Sporządzanie analiz i raportów na wewnętrzne potrzeby firmy
Przygotowywanie prognoz bieżących oraz prognoz krótkoterminowych
Praca z wykorzystaniem baz danych
Weryfikacja poprawności i kompletności danych obiegu dokumentów i procesów
Wsparcie działów w realizacji bieżących zadań oraz dostarczanie niezbędnych danych
Uczestnictwo w projektach oszczędnościowych oraz analizach odchyleń budżetowych
Realizacja działań usprawniających procesy i procedury
Wymagania:
Wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne
Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Excel;
Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków;
Dokładność i systematyczność
Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej
Doświadczenie w dziale controllingu lub zainteresowanie tematyką controllingu ( nie jest to warunek konieczny)
Znajomość programu Comarch ( nie jest konieczny, zapewniamy szkolenie)
Oferujemy:
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Stabilne, długoterminowe zatrudnienie
Ciekawą i pełną wyzwań pracę
Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenie kwalifikacji
Pakiet MultiSport dla Ciebie i twoich najbliższych
Opis stanowiska: weryfikacja jakości danych oraz ich integracji z wielu źródeł; rozwój i optymalizacja narzędzi raportowych, w tym MS Excel w celu automatyzacji pracy i poprawy jakości danych; pomoc w tworzeniu ujednoliconych raportów i procedur; weryfikacja i reagowanie na ewentualne...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Wrocław
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Ciekawe projekty Prowadzenie projektów z zakresu finansowania nieruchomości komercyjnych we współpracy z zarządem, naszymi bankami partnerskimi i rynkiem kapitałowym Rozbudowa i utrzymanie naszej sieci kontaktów z bankami i instytutami kredytującymi Analiza projektu / Analiza danych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków Sporządzanie raportów i analiz finansowych wraz z ich interpretacją (przychody, struktura kosztów, odchylenia wyników w stosunku do prognoz); Analiza zapasów magazynowych; Sporządzanie raportu przychodów ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów;...
Zakres obowiązków: Sporządzanie analiz, raportów, prezentacji (o charakterze zarówno cyklicznym jak i ad hoc), Przygotowywanie budżetu, miesięczna aktualizacja prognoz oraz kontrola ich realizacji; Udział w procesie zamknięcia miesiąca, Doskonalenie systemów raportowania. Wymagania...
Responsibilites: Targeting, forecasting and analysis preparation of business unit as support for the business unit manager and head of BC to translate strategy and targets into a financial plan; Preparing internal reports, insights and analyses to business unit manager and head of BC as support in...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: monitorowanie budżetu, identyfikację ryzyk oraz przygotowywanie propozycji działań naprawczych, rozliczanie dotacji udzielonych z budżetu państwa, weryfikację rozliczeń cząstkowych, tworzenie raportów zbiorczych dotyczących rozliczeń,...
Accounting and controlling for transactions related to stock/merchandise: Stock reconciliation execution and performing deep dive in analysis of discrepancies; Statistical and accounting margin reconciliation execution and diagnosis of discrepancies; Calculation and posting of goods’ cost of...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
9 dni
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie raportów i analiz finansowych wraz z ich interpretacją Sporządzanie raportu przychodów ze sprzedaży; Analiza miesięcznych kosztów oraz weryfikacja poprawności księgowań w systemie; Sporządzanie rezerw RMB oraz zestawienia wydatków; Sporządzanie...
Twój zakres obowiązków: sporządzanie raportów operacyjnych na potrzeby Spółki; korzystanie z baz danych (SQL) oraz pozostałych narzędzi umożliwiających sprawne i optymalne raportowanie w Spółce; analiza czynników mających wpływ na procesy sprzedażowe oraz windykacyjne zachodzące w...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Na powierzonym stanowisku Kierownik ds. kontrolingu będzie partnerem biznesowym dla zarządu spółki oraz kadry kierowniczej w tematach o charakterze kontrolingowym. Zakres odpowiedzialności: Analiza wyników finansowych firmy i wdrażanie rozwiązań optymalizacyjnych w tym obszarze Wyjaśnianie...