Młodszy Specjalista ds. Insights
Miejsce pracy: Poznań
Żabka Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience, prowadzonych pod markami Żabka i Freshmarket. To niemal 20 lat doświadczenia, 5000 placówek, 5 Centrów Logistycznych i przede wszystkim ludzie, którzy dzięki swoim pomysłom i indywidualnemu spojrzeniu na rzeczywistość mają niebagatelny wpływ na rozwój firmy.
Co będziesz robił/a:
- wspierał/a rozwój sieci poprzez dostarczanie wniosków i rekomendacji na podstawie badań i analiz marketingowych
- weryfikował/a działania marketingowe oraz dostarczał/a biznesowych rekomendacji
- dostarczał/a inspiracji (śledzenie trendów, analiza źródeł wtórnych)
- współpracował/a z agencjami badawczymi i zarządzał/a projektami badawczymi
Więc jeżeli:
- jesteś absolwentem (preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, psychologia, socjologia, statystyka) ciekawym świata i chcesz wyjaśniać przyczyny obserwowanych zjawisk
- masz doświadczenie w badaniach i analizach
- znasz w praktyce metodologie badań jakościowych i ilościowych
- potrafisz analitycznie myśleć, znasz narzędzia Microsoft Office na poziomie bardzo dobrym
- umiesz wnioskować na podstawie kilku źródeł, formułować rekomendacje i nie boisz się ich prezentować przed szerszym gronem odbiorców
- masz wyższe wykształcenie w którymś z kierunków: marketing, zarządzanie, socjologia, psychologia, kognitywistyka lub pokrewnych
Oferujemy:
- brak nudy - codzienne wyzwania i prace nad ciekawymi projektami
- sprawczość – rekomendacje z badań wdrażane w życie i przekładane na konkretne działania sieci
- duże możliwości rozwoju
- wygodę - biuro w centrum Poznania
- stabilność - zatrudnienie na bazie umowy o pracę, bogaty pakiet socjalny
- fun - przyjazną i nieformalną atmosferę w pracy
Poznaj
Żabka Polska
Żabka Polska jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience, prowadzonych pod marką Żabka.