- Współtworzenie treści do mediów społecznościowych pod okiem doświadczonego zespołu (Instagram, Facebook, TikTok)
- Pomoc w przygotowywaniu materiałów promocyjnych (grafiki, banery, plakaty) przy wsparciu grafika
- Tworzenie prostych grafik i wideo (np. w Canva, CapCut) na potrzeby kampanii digitalowych
- Udział w nagrywaniu rolek i TikToków – mile widziana swoboda przed kamerą
- Pomoc w tworzeniu newsletterów
- Współpraca ze sklepami stacjonarnymi przy bieżącej kampanii marketingowej(wdrożenie komunikacji marketingowej-weryfikacja)
- Kontakt z drukarniami przy zleceniach materiałów promocyjnych / wizerunkowych
- Pomoc przy organizacji działań marketingowych związanych z otwarciami nowych salonów i zmianą w ekspozycji witryn
- Kreatywność, zdolność do pracy w zespole i dostosowywania się do kierunku estetycznego marki
- Komunikatywność, umiejętność obsługi kilku projektów jednocześnie i dostosowywanie się do terminów
- Chęć rozwijania umiejętności, śledzenia nowości w komunikacji graficznej w branży fashion i zastosowania ich w praktyce
- Bardzo dobra znajomość obsługi social mediów (Facebook, Instagram, Tik Tok)
- Praktyczne doświadczenie w działaniach contentowych branży fashion bądź branży beauty
- Branie odpowiedzialności za prowadzone projekty
- Wielozadaniowość, rzetelność w prowadzeniu tabel z nośnikami marketingowymi na salony stacjonarne (podstawowa znajmość Exela)
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w dynamicznej branży fashion
- Praca w kreatywnym zespole, gdzie Twoje pomysły mają znaczenie
- Szansę na rozwój w zakresie marketingu oraz social mediów
- Wsparcie przy rozwijaniu kompetencji i wdrażaniu w nowe obowiązki
- Możliwość udziału w ciekawych projektów marketingowych (od kampanii online po wsparcie przy otwarciach salonów)
Brzmi ciekawie? Wyślij swoje CV i pokaż nam, co potrafisz – mile widziane też przykłady Twoich projektów (grafiki, wideo, rolki, profile social media)
Poznaj
MONNARI TRADE S.A.
Spółka Akcyjna „MONNARI TRADE” istnieje od 2000 r., ale historia marki MONNARI sięga 1998 roku, kiedy działalność była prowadzona w formie spółki cywilnej pod nazwą „MONNARI”.
„MONNARI TRADE” S.A. skoncentrowała się na stworzeniu własnych kompleksowych kolekcji, skierowanych głównie do kobiet powyżej 30 roku życia, w atrakcyjnym segmencie odzieży markowej.
Głównym obszarem działalności gospodarczej „MONNARI TRADE” S.A. jest tworzenie szerokiej i zróżnicowanej oferty asortymentowej odzieży damskiej, obejmującej modne, wygodne i wysokiej jakości ubrania, a następnie jej sprzedaż poprzez sieć własnych sklepów firmowych.