Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę
- kontrola jakości pracy konsultantów oraz ocena prowadzonych przez nich rozmów,
- raportowanie wyników oceny jakości obsługi klienta,
- identyfikacja potrzeb szkoleniowych i testowanie wiedzy konsultantów,
- aktualizacja Bazy Wiedzy Produktowej i skryptów dla konsultantów,
- monitorowanie zmian w przepisach i informowanie zespołu o nowościach,
- organizacja i prowadzenie szkoleń oraz opracowywanie materiałów edukacyjnych,
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi w zakresie realizowanych zadań.
- masz wykształcenie min. średnie (mile widziane wyższe),
- potrafisz analizować i raportować wyniki pracy,
- znasz pakiet MS Office (szczególnie Excel i PowerPoint),
- jesteś komunikatywny i umiejętnie przekazujesz informacje,
- wyróżniasz się dobrą organizacją pracy oraz jesteś dokładny i rzetelny,
- jesteś samodzielny w działaniu oraz umiesz pracować w zespole,
- jesteś otwarty na naukę i doskonalenie swoich kompetencji.
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- doświadczenie w pracy w dziale szkoleń lub w obsłudze klienta,
- znajomość procedur wewnętrznych Poczty Polskiej.
- wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy
- pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie
- kartę Multisport na korzystnych warunkach, pocztowe grupy sportowe
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych
- karty rabatowe na paliwo oraz zniżki u partnerów biznesowych
- dostęp do platformy językowej
Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!
Poznaj
Poczta Polska S.A.
ul. Rodziny Hiszpańskich 8
00-940 Warszawa
Dlaczego warto?
Poczta Polska świadczy usługi pocztowe, kurierskie, bankowe, ubezpieczeniowe i logistyczne dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. Prowadzimy także sprzedaż produktów filatelistycznych, książek, prasy i innych towarów handlowych. Klienci mogą korzystać z naszych usług w placówkach pocztowych (4700 placówek własnych w całym kraju). Wiele oferowanych przez nas usług dostępnych jest także przez Internet.
Nasz zespół to pracownicy o różnych kwalifikacjach i kompetencjach. Różnorodność pozwala nam skutecznie odpowiadać na zmieniający się rynek i potrzeby klientów. Pracownikom dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
-
Krok
Wyślij CV
-
Krok
Porozmawiajmy
-
Krok
Spotkajmy się
-
Krok
Rozwiąż zadanie
-
Krok
Dołącz do nas
-
Krok
Poleć nas innym