J.S. HAMILTON POLAND Sp. z o.o. (www.hamilton.com.pl)
jest największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań
ekspertyz jakościowych i szkoleń, dysponującą siecią laboratoriów analitycznych
- pełna opieka nad Klientem (koordynacja całego przebiegu realizowanych zleceń)
- nadzór nad terminowością wykonywanych zleceń
- współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji J.S. Hamilton w celu prawidłowej i terminowej realizacji zleceń
- monitorowanie i analizowanie sprzedaży, raportowanie
- wykształcenie wyższe (technologia chemiczna, chemia, biotechnologia, towaroznawstwo, technologia żywności lub pokrewne)
- minimum roczne doświadczenie w obsłudze Klienta
- znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji
- realizacja wyznaczonych celów
- znajomość pakietu Office, szczególnie Excel
- praca na dedykowanym oprogramowaniu wewnętrznym
- doświadczenie w branży laboratoryjnej - będzie dodatkowym atutem
- umowa o pracę z wypłatą na czas
- możliwość pracy zdalnej
- praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
- ubezpieczenie na życie
- prywatna opieka medyczna w Medicover
- dofinansowanie do kart sportowych
- benefity w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dopłata do wczasów, bony świąteczne)
- praca w otwartym, doświadczonym zespole
- laptop i telefon służbowy
- możliwość rozwoju w kierunku Food Contact Materials
Poznaj
J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o.
Jesteśmy największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań i ekspertyz jakościowych, dysponującą siecią akredytowanych laboratoriów analitycznych.
Dla naszych klientów z wielu branż oferujemy szeroki wachlarz wyspecjalizowanych analiz żywności, kosmetyków i produktów chemii gospodarczej, farmaceutyków, opakowań i artykułów przemysłowych, paliw ciekłych i stałych i wielu innych.
J.S. HAMILTON POLAND Sp. z o.o. posiada ponad 10 oddziałów w Polsce oraz na rynku zagranicznym. Łącznie zatrudnia ponad 900 osób.