relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Austria
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Kontakt z nowymi klientami, przyjmowanie pierwszych zapytań i przekazywanie informacji do zespołu sprzedaży. Rozpoznawanie potrzeb klientów i koordynacja komunikacji między działem sprzedaży, Key Accountami a działem technicznym. Realizacja zadań administracyjnych, przygotowywanie ofert...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Austria
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zakres obowiązków Kontakt z nowymi klientami: Przyjmujesz pierwsze zamówienia i opiekujesz się naszymi klientami od samego początku. Uzyskaną wiedzę przekazujesz zespołom sprzedaży celu kontynuowania doradztwa; Obsługa klientów: Znasz wszystkie potrzeby i wymagania klientów i pełnisz...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna klientów w przydzielonym...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna klientów w przydzielonym...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna klientów w przydzielonym...
Ścisła współpraca z działem handlowym w zakresie obsługi przydzielonego portfela klientów; Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi mailowo i telefonicznie; Bieżąca obsługa administracyjna klientów i dokumentacji sprzedażowej; Przygotowywanie raportów, porównań ofert oraz...
Ścisła współpraca z handlowcem i obsługa wspólnego portfela klientów. Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi (mail, telefon). Przygotowywanie kalkulacji i ofert oraz dokumentacji przetargowej. Obsługa wewnętrznych systemów sprzedażowych i raportowanie.
Ścisła współpraca z handlowcem i obsługa wspólnego portfela klientów. Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi (mail, telefon). Przygotowywanie kalkulacji i ofert oraz dokumentacji przetargowej. Obsługa wewnętrznych systemów sprzedażowych i raportowanie.
telefoniczna i elektroniczna obsługa Klientów korporacyjnych – udzielanie informacji na temat posiadanych rachunków, produktów, Banku,
udzielanie odpowiedzi na zgłaszane problemy,
wykonywanie dyspozycji Klientów korporacyjnych zgodnie z obowiązującymi procedurami,
przygotowywanie dokumentów bankowych dla Klientów korporacyjnych (opinie bankowe, potwierdzenia, zaświadczenia),
przyjmowanie skarg i reklamacji, rozwiązywanie ich w wyznaczonym zakresie,
wspieranie RMów Klientów korporacyjnych w realizacji ich zadań związanych z obsługą i utrzymaniem Klienta,
współpraca z RMami w zakresie sprzedaży produktów bankowych istniejącym Klientom – oferowanie i zachęcanie istniejących Klientów do korzystania z określonych produktów oraz doradzanie klientom przy wyborze produktu.
Wymagania:
doświadczenie w obsłudze Klienta,
bardzo mocne zorientowanie na Klienta - jego potrzeby, wymagania i problemy,
mile widziana znajomość produktów i procesów bankowych,
wysoka kultura osobista,
dokładność, rzetelność i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań,
umiejętność pracy w zespole,
znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym.
Oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas zastępstwa,
możliwość rozwoju w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się i nowoczesnej instytucji finansowej,
unikalne, przyjazne środowisko pracy i kulturę organizacyjną.
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Austria
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Kontakt z nowymi klientami, przyjmowanie pierwszych zapytań i przekazywanie informacji do zespołu sprzedaży. Rozpoznawanie potrzeb klientów i koordynacja komunikacji między działem sprzedaży, Key Accountami a działem technicznym. Realizacja zadań administracyjnych, przygotowywanie ofert...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Austria
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zakres obowiązków Kontakt z nowymi klientami: Przyjmujesz pierwsze zamówienia i opiekujesz się naszymi klientami od samego początku. Uzyskaną wiedzę przekazujesz zespołom sprzedaży celu kontynuowania doradztwa; Obsługa klientów: Znasz wszystkie potrzeby i wymagania klientów i pełnisz...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna klientów w przydzielonym...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna klientów w przydzielonym...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna klientów w przydzielonym...
Ścisła współpraca z działem handlowym w zakresie obsługi przydzielonego portfela klientów; Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi mailowo i telefonicznie; Bieżąca obsługa administracyjna klientów i dokumentacji sprzedażowej; Przygotowywanie raportów, porównań ofert oraz...
Ścisła współpraca z handlowcem i obsługa wspólnego portfela klientów. Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi (mail, telefon). Przygotowywanie kalkulacji i ofert oraz dokumentacji przetargowej. Obsługa wewnętrznych systemów sprzedażowych i raportowanie.
Ścisła współpraca z handlowcem i obsługa wspólnego portfela klientów. Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi (mail, telefon). Przygotowywanie kalkulacji i ofert oraz dokumentacji przetargowej. Obsługa wewnętrznych systemów sprzedażowych i raportowanie.