.
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (umowa na zastępstwo)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: BB/UKE
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe lub 5 rok studiów
- Bardzo dobra znajomość obowiązującego Prawa Telekomunikacyjnego w zakresie rozpatrywania reklamacji telekomunikacyjnych oraz obsługi klienta
- Bardzo dobra znajomość MS Office
- Znajomość zasad pisowni języka polskiego
- Zainteresowanie pracą w obszarze telefonii komórkowej
- Obowiązkowość, odpowiedzialność za powierzone obowiązki
- Samodzielność w podejmowaniu decyzji oraz poszukiwaniu optymalnych rozwiązań
- Umiejętność szybkiego uczenia się, komunikatywność
- Umiejętność szybkiej analizy, wyciągania logicznych wniosków oraz współpracy w grupie
- Pisemna obsługa spraw otrzymanych od instytucji takich jak: Urząd Komunikacji Elektronicznej, Rzecznik Konsumentów, Federacja Konsumentów, Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej.
- Obsługa zapytań konsultantów kierowanych do Działu Obsługi Klienta Back - Office
- Procesowanie dodatkowych bieżących spraw