Młodszy Specjalista ds. obslugi klienta z j. francuskim
Zanim rozpoczniesz szkolenie wstępne sprawdzimy czy posiadasz:
- Bardzo dobrą znajomość języka francuskiego
- Komunikatywną znajomość języka angielskiego
- Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność komunikacji
- Podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office
- Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów
Co oferujemy:
- szkolenia techniczne (IT)
- zatrudnienie na umowę o pracę
- Praca w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze
- Ścieżka liderska i ekspercka
- Premie, w tym także za polecanie kandydatów do pracy
- Szeroka oferta szkoleń i dofinansowanie kursów
- Dodatkowe ubezpieczenie na życie
- Bogaty pakiet dodatków (fitness, siłownia, kino itp.) wybierasz co chcesz
- Imprezy integracyjne i wspólne świętowanie
- Wolontariat pracowniczy i ciekawe projekty CSR
- Równe szanse, technologie wspierające, racjonalne adaptacje
- Prywatna opieka medyczna również dla Twojej rodziny
- Parkingi dla rowerzystów i carpooling
O nas
Capgemini jest jedną z wiodących światowych firm specjalizujących się w usługach konsultingowych, technologiach IT.
Chmura to modny temat - wszyscy o tym mówią, wielu używa, ale co ma w środku, jak działa, jak się do niej dostać, jak się nią opiekować, wiedzą nieliczni. To my, Cloud Infrastructure Services, rozumiemy temat szeroko - od usług wysokiego poziomu do zarządzania sprzętem, systemami operacyjnymi, czy siecią, zarówno wewnętrzną, jak i dostępową. Zarządzanie aplikacjami, operacjami IT, dostępnością, czy konfiguracją i zmianami. Obracamy się w międzynarodowym środowisku… i robimy to w różnych językach obcych.