Młodszy Specjalista ds. obsługi korespondencji e-mailowej z bardzo dobrym językiem niemieckim
Zadania:
- Jako młodszy specjalista ds. obsługi korespondencji e-mailowej będziesz odpisywać na e-maile klientów, odpowiadać na ich pytania i pomagać w rozwiązywaniu problemów.
Co zyskujesz?
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, która podpisywania jest pierwszego dnia szkolenia wdrażającego
- Pracę na 1⁄2, 3⁄4 etatu lub pełen etat
- Możliwość rozwoju umiejętności językowych w codziennym kontakcie e-mailowym z klientami z Niemiec, Austrii i Szwajcarii
- Elastyczne godziny pracy, które umożliwiają pogodzenie nauki, pracy oraz dodatkowych zajęć. Obsługa klienta odbywa się między godziną 8.00 a 22.00; 7 dni w tygodniu, również w święta
- Profesjonalne szkolenie wdrażające
- Pracę w przyjaznym środowisku, w dogodnej lokalizacji w centrum Poznania – ze względu na pandemię praca odbywa się w trybie HO ( wymagana lokalizacja w Poznaniu/okolicach)
- Jasną i czytelną ścieżkę rozwoju zawodowego i systemu premiowego oraz realną możliwość awansu
- Zróżnicowany pakiet świadczeń dodatkowych
- Bony zniżkowe na zakupy na platformie internetowej
- Konkursy z nagrodami, upominki, on-line’owe wydarzenia integracyjne oraz konkursy oraz wiele innych
Czego oczekujemy?
- Bardzo dobrej znajomość języka niemieckiego (min. B2)
- Gotowości do udziału w szkoleniu wdrażającym, które trwa 6 kolejnych dni roboczych w wymiarze 48 godzin (codziennie 8 godzin dziennie, bez weekendów). Szkolenie prowadzone jest w godz. 9:00 – 17:00
- Pozytywnego nastawienia i komunikatywności
- Sprawnej obsługi komputera i szybkości w wyszukiwaniu informacji
- Otwartości na potrzeby klienta, odpowiedzialności i zaangażowania
- Dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym, również w wybrane weekendy i święta
Dołącz do nas!