Młodszy Specjalista ds. Obsługi Sieci Sprzedaży (Wsparcie Sprzedaży)

PLAY

Warszawa

80 dni temu

Warszawa
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Sieci Sprzedaży (Wsparcie Sprzedaży)

W Play pracujesz z ludźmi, którzy dają się lubić i wspierają „nowych" od pierwszego dnia. Nie mamy dress code, mamy za to dobrą atmosferę w pracy i wiele okazji do świętowania. 

 

Jeżeli chcesz:
  • udzielać wsparcia telefonicznie i mailowo pracownikom sieci sprzedaży Play,
  • analizować regulaminy, procedury i cenniki,
  • kreatywnie tworzyć i ewaluować  bieżące procedury,
  • brać udział w projektach wewnątrzfirmowych,
  • przygotowywać raporty i prezentacje,
  • mieć realny wpływ na dbałość o pozytywne doświadczenia Klienta.
Szukamy Ciebie, jeśli:
  • jesteś na początku swojej drogi zawodowej albo chcesz całkowicie zmienić profil tego co robisz,
  • nie chcesz pracować w typowym call center, odbierając kolejne, częste telefony od Klientów,
  • chcesz zdobyć wiedzę i umiejętności, które pozwolą Ci na poruszanie się w biznesowej rzeczywistości,
  • potrafisz budować jasne i czytelne komunikaty - pisemne i słowne,
  • nie lubisz sztywnej atmosfery pracy i narzuconego dress code’u,
  • lubisz dynamiczną pracę,
  • cenisz dawanie wsparcia innym,
  • potrafisz przygotowywać oraz prowadzić prezentacje,
  • lubisz pracę z danymi i raportami,
  • procesy sprzedażowe nie są Ci obce.

To koniecznie daj nam znać, bo szukamy ludzi takich jak Ty.

 

Korzyści dla Ciebie
  • Umowa o pracę i stabilna praca na dłużej
  • System premiowy powiązany z Twoimi osobistymi wynikami pracy
  • Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
  • Imprezy integracyjne
  • Tyt i tylko Ty decydujesz jak ubierasz się do pracy
  • Świętujemy sukcesy
  • Karta multisport
  • Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
„Klikając w przycisk „Wyślij” wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez P4 sp. z .o.o. z siedzibą w Warszawie (02-677), ul. Taśmowa 7 (dalej „P4”) jako administratora, danych osobowych zawartych w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę. Zgoda obejmuje dodatkowe dane osobowe, które nie zostały wskazane w Kodeksie pracy lub innych przepisach prawa (np. Twój wizerunek, zainteresowania). Dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa (m.in. Twoje imię, nazwisko, miejsce zamieszkania lub adres do korespondencji, doświadczenie zawodowe, wykształcenie) przetwarzamy na podstawie przepisów prawa. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Masz prawo zażądać dostępu do treści danych, które Cię dotyczą – poprawić je, zaktualizować, sprostować, przenieść, usunąć lub ograniczyć ich przetwarzanie. Możesz też wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Zawsze masz prawo do wycofania wyrażonej zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Twoich danych sprzed wycofania zgody.

Jeśli masz wątpliwości, czy Twoje dane są prawidłowo przetwarzane przez P4, to możesz wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Pełna treść obowiązku informacyjnego jest dostępna na stronie www.play.pl/oi/w

Poznaj

PLAY

PLAY to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży to osoba, która odpowiada za wsparcie merytoryczne i bezpośrednie sprzedaży i posprzedaży produktów lub usług firmy. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: planowanie i organizacja akcji promocyjnych oraz analiza i ocena ich efektywności, wdrażanie standardów merchandisingowych oraz nadzorowanie ich przestrzegania, przygotowywanie analiz marketingowych ...
Praca Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży