Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Młodszy specjalista ds. obsługi ze znajomością języka francuskiego

Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.

Kielce

68 dni temu

Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Młodszy specjalista ds. obsługi ze znajomością języka francuskiego
Miejsce pracy: Kielce
  • obsługa posprzedażowa klientów francuskojęzycznych
  • koordynacja i kontrola działań związanych z przebiegiem reklamacji
  • rejestrowanie spraw reklamacyjnych w systemie informatycznym firmy
Wymagania:
  • bardzo dobra znajomość języka francuskiego (wymóg konieczny)
  • preferowane wykształcenie wyższe
  • umiejętność obsługi programów pakietu MS Office
  • wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne i interpersonalne
  • mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi klienta
Informacje dodatkowe:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjny system wynagrodzenia (podstawa oraz premia)
  • codzienny kontakt z językiem niemieckim
  • bogaty pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dostęp do siłowni, dofinansowanie do kursów językowych)
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Poznaj

Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (802)
Wałbrzych (61)
Legnica (121)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (210)
Toruń (123)
Lubelskie:
Lublin (241)
Chełm (34)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (999)
Tarnów (63)
Nowy Sącz (47)
Mazowieckie:
Warszawa (2238)
Radom (184)
Płock (50)
Opolskie:
Opole (193)
Nysa (57)
Podkarpackie:
Rzeszów (139)
Przemyśl (36)
Podlaskie:
Białystok (130)
Suwałki (36)
Łomża (33)
Pomorskie:
Gdańsk (482)
Gdynia (190)
Słupsk (52)
Śląskie:
Katowice (540)
Częstochowa (152)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (142)
Elbląg (57)
Ełk (33)
Wielkopolskie:
Poznań (683)
Kalisz (76)
Konin (64)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (358)
Koszalin (77)
Kołobrzeg (39)
Auchan (94)
Tesco (111)
Inditex (58)
OBI (9)
PKP (21)
STRABAG (7)
ABB (111)
Accenture (271)
Carrefour (160)
PKO BP (357)
KPMG (39)
Orange (35)
IKEA (43)
Budimex (22)

Rekrutują z Praca.pl