Kredyt Inkaso S.A. to polska firma o zasięgu międzynarodowym, zajmująca się zarządzaniem wierzytelnościami na rynkach finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. Od wielu lat jeden z liderów na rodzimym rynku obrotu wierzytelnościami. W zakresie swojej działalności współpracuje z czołowymi bankami, firmami ubezpieczeniowymi oraz podmiotami świadczącymi usługi telekomunikacyjne. Spółka posiada kadrę wyposażoną w niezbędną wiedzę i umiejętności, potencjał ekonomiczny i techniczny oraz narzędzia i środki niezbędne, do jak najlepszego wykonywania powierzonych obowiązków. Grupa Kapitałowa Kredyt Inkaso, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukuje pracowników o dużym doświadczeniu zawodowym, jak również osób młodych, energicznych, optymistycznie nastawionych do wyzwań w dynamicznie zmieniającym się środowisku finansowym.
Spółka obecnie poszukuje pracownika na stanowisko:
- kompleksowa obsługa szkoleń pracowników GK Kredyt Inkaso, w tym administrowanie procesem, badanie potrzeb szkoleniowych, kontakty z firmami szkoleniowymi, udział w budowaniu rocznego programu szkoleń;
- wsparcie przy wdrożeniach systemów wspierających zarządzanie personelem: płacowych i pozapłacowych systemów motywacyjnych, systemu ocen pracowniczych;
- wsparcie w prowadzonych projektach rekrutacyjnych;
- bieżące wsparcie w zakresie administracji personalnej oraz obiegu dokumentów w obszarze HR;
- opracowywanie raportów, zestawień na potrzeby zespołu HR.
- wykształcenie wyższe (lub w trakcie studiów zaocznych);
- co najmniej roczne doświadczenie na stanowiskach z obszaru rozwoju personelu, szkoleń, administracji personalnej, asystenckich;
- praktyczna znajomość realizacji i administrowania szkoleniami;
- podstawowa znajomość przepisów prawa pracy;
- zdolności komunikacyjne i interpersonalne;
- samodzielność i systematyczność w wykonywaniu obowiązków;
- dobra obsługa pakietu MS Office, w szczególności Excel i Word;
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (poziom B2).
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę u solidnego i wiarygodnego Pracodawcy;
- motywujący system wynagradzania;
- możliwość rozwoju zawodowego i praktycznego poznania wszystkich funkcji z obszaru HR;
- prywatny pakiet usług medycznych oraz możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.
Poznaj
Kredyt Inkaso S.A.
KIM JESTEŚMY?
Firma Kredyt Inkaso S.A. powstała w 2001 roku i należy do ścisłej czołówki firm z branży zarządzania wierzytelnościami w Polsce. Z czasem spółka przekształciła się z grupę kapitałową działającą operacyjnie na 4 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej: w Polsce, Rumunii, Bułgarii i Rosji - współpracując z bankami, firmami ubezpieczeniowymi, telekomunikacyjnymi, pożyczkowymi oraz innymi dostawcami usług o charakterze masowym. Od 2007 roku spółka jest obecna na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
CO ROBIMY?
Grupa Kapitałowa Kredyt Inkaso w swojej działalności koncentruje się na inwestowaniu w portfele wierzytelności oraz ich obsłudze na wszystkich etapach przeterminowania - od windykacji polubownej po procesy sądowe oraz egzekucyjne, współpracując także z biurami informacji gospodarczej. Ponadto KI w ramach outsourcingu świadczy usługi zarządzania wierzytelnościami na rzecz innych podmiotów finansowych.
Swoim klientom (osobom zadłużonym) Kredyt Inkaso S.A. ułatwia rozwiązanie problemu zadłużenia. Model działania firmy opiera się na maksymalnym upraszczaniu spłaty długu i doradzaniu w wyborze optymalnych rozwiązań, dostosowanych do sytuacji finansowej klienta. Firma posiada dla swoich klientów portal ugodowi.pl umożliwiający łatwą i kompleksową obsługę zadłużenia przez internet.