w Polsce ponad 7 000 osób
współpracujemy z 12 000 kontrahentów
realizując ponad 300 kontraktów w ciągu roku
W związku z intensywnym rozwojem firmy, do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
- ewidencja transakcji w księgach rachunkowych zgodnie z zasadami księgowymi obowiązującymi w Budimex SA w obszarze kosztów ogólnego zarządu oraz przychodów ze sprzedaży,
- uzgadnianie i analizowanie obrotów i sald kont z obsługiwanego obszaru,
- przygotowywanie wybranych not do sprawozdań Budimex SA,
- przygotowywanie wybranych sprawozdań dla GUS,
- współpraca z wewnętrznymi komórkami organizacyjnymi w obszarze powierzonych obowiązków.
- wykształcenie wyższe ekonomiczne (lub ostatni rok studiów),
- co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy w księgowości,
- znajomość języka angielskiego w zakresie terminologii finansowej,
- znajomość Ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych,
- mile widziane doświadczenie w pracy w systemie SAP R/3,
- dobra znajomość pakietu MS Office.
- system premiowy
- dzień wolny w urodziny
- ubezpieczenie na życie
- prywatna opieka medyczna
- sekcje sportowe
- kursy językowe
- szkolenia dla pracowników
- wolontariat pracowniczy
- wymiany międzynarodowe
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą przycisku Aplikuj.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranym kandydatami.
Poznaj
Budimex SA
Jesteśmy prestiżową firmą budowlaną o wieloletnim doświadczeniu i stabilnej pozycji na rynku. Należymy do hiszpańskiej grupy Ferrovial, jednej z największych firm działających w sektorze infrastruktury na świecie. Marka Budimex to ponad 45-letnia obecność w branży. Zdobyte w tym okresie know-how oraz stabilność finansowa gwarantują rzetelne i zawsze na najwyższym poziomie wykonanie zleconych prac oraz terminowość realizacji. Budimex nie tylko buduje, jest też partnerem dla swoich klientów – jako firma inżynierska rozwiązuje ich problemy, pomaga optymalizować koszty i udoskonala projekty.