Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. reklamacji

    Blachotrapez Sp. z o.o.   Sękocin Nowy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Do Twoich zadań będzie należało: samodzielne rozpatrywanie reklamacji zgodnie z przyjętym w firmie standardem, raportowanie i analiza reklamacji, prowadzenie kontroli merytorycznej nad wewnętrznymi procesami produkcji pod kątem jakościowym i spełnienia norm, zapewnienie dostępności i...
  • Specjalista ds. reklamacji

    GEFCO Polska   Natolin, k. Grodziska Mazowieckiego    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie; Budowanie relacji z klientami; Regularna komunikacja z klientem w zakresie rozpatrywanej reklamacji; Monitorowanie wskaźników reklamacji oraz reagowanie na wszelkie odchylenia pomiędzy przyjętymi założeniami, a...
  • Specjalista / Specjalistka ds. reklamacji wewnętrznych

    Grupa Inter Cars   Swobodnia    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: sprawna i terminowa obsługa reklamacji wewnętrznych; wykrywanie oraz zapobieganie niezgodności w magazynie; optymalizacja obsługiwanych procesów logistycznych pod kątem efektywności; planowanie inwentaryzacji magazynu; współpraca z innymi działami organizacji;
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Płock    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Praktykant ds. reklamacji z językiem włoskim

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / o pracę tymczasową  część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Obowiązki: Praca z systemem zgłoszeń klientów (rejestracja skarg i opinii o produktach Alcon i OTC) Segregacja zgłoszeń; Bezpośrednia komunikacja z klientami (działania follow-up, udzielanie odpowiedzi)
  • Doradca / Doradczyni Klienta w branży sportowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje obowiązki: telefoniczna, mailowa i czatowa obsługa Klientów sklepu internetowego – udzielanie informacji o statusie zamówienia, pomoc w doborze odpowiednich produktów, informowanie o dostępności produktów; budowanie i dbanie o relacje z Klientami oparte na empatii, trosce,...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Nextbike Polska S.A. w restrukturyzacji   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie   27,70 - 28,50 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Co będziesz robił/a? Rozkminisz wszelkie pytania klientów, czy to przez telefon, e-mail, czy czat online. Będziesz czempionem w tłumaczeniu, jak korzystać z rowerów, o co w tym chodzi i o co jeszcze klienci pytają. Złóż reklamację? Spoko, będziesz rozgrywać te sprawy jak prawdziwy...
  • Konsultant ds. mailowego i telefonicznego wsparcia klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    (popołudnia i weekendy) Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii w zakresie połączeń od klientów znanego...
  • Konsultant ds. Wsparcia technicznego (z językiem angielskim)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;
  • Doradca Klienta w branży sportowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje obowiązki: telefoniczna obsługa Klientów sklepu internetowego – udzielanie informacji o statusie zamówienia, pomoc w doborze odpowiednich produktów, informowanie o dostępności produktów; budowanie i dbanie o dobre relacje z Klientami; doradzać swoim Klientom, co najlepiej sprawdza...
Zobacz więcej ofert pracy

Młodszy Specjalista ds. reklamacji

Action S.A.
Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola)
młodszy specjalista (junior)
umowa o pracę
praca stacjonarna
301 dni temu

ACTION S.A. - dostawca dla branży e-commerce, producent i wielobranżowy dystrybutor, który realizuje potrzeby sektora B2B i B2C. Główne filary biznesu: ACTION Business Center - odpowiedzialne za dystrybucję rozwiązań zaawansowanych; segment sprzedaży detalicznej, czyli własne projekty e-commerce: Sferis.pl, Krakvet.pl, Gram.pl sprzedające bezpośrednio oraz poprzez znane platformy aukcyjne; segment sprzedaży zagranicznej e-commerce współpracujący z ponad 600 sklepami internetowymi z 50 krajów w UE i na świecie. ACTION S.A. jest też producentem profesjonalnego sprzętu dla graczy komputerowych ACTINA oraz nowoczesnych i funkcjonalnych produktów do biura oraz domu Activejet.

 
Firma ACTION S.A. poszukuje osób do pracy na stanowisku:
Młodszy Specjalista ds. reklamacji
Miejsce pracy: Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola)
 
OPIS STANOWISKA:
  • Rozpatrywanie spraw reklamacyjnych klientów, obsługa zgłoszeń
  • Składanie reklamacji do firm przewozowych
  • Odbiór/wysyłka reklamacji od dostawców
  • Negocjacje z klientami w zakresie rozwiązywania spraw reklamacyjnych
  • Przygotowywanie dokumentacji związanej z rozpatrywaniem spraw reklamacyjnych
  • Monitorowanie obiegu oraz terminowość wyjaśniania spraw reklamacyjnych
 
WYMAGANIA:
  • Min. 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w obszarze reklamacji, serwisu lub kontaktu telefonicznego z klientem
  • Praktyczna znajomość MS Office
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Umiejętności interpersonalne, łatwość w nawiązywaniu kontaktu z klientem
  • Zdolności negocjacyjne
  • Dobre nastawienie i rzetelne podejście do powierzonych zadań
  • Umiejętność rozwiązywania problemów pod presja czasu
OFERUJEMY:
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i doskonalenia swoich umiejętności
  • Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie
  • Karta MultiSport,
  • Siłownia dla ceniących aktywność fizyczną i to wszystko na terenie firmy
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883).
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. reklamacji

    Blachotrapez Sp. z o.o.   Sękocin Nowy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Do Twoich zadań będzie należało: samodzielne rozpatrywanie reklamacji zgodnie z przyjętym w firmie standardem, raportowanie i analiza reklamacji, prowadzenie kontroli merytorycznej nad wewnętrznymi procesami produkcji pod kątem jakościowym i spełnienia norm, zapewnienie dostępności i...
  • Specjalista ds. reklamacji

    GEFCO Polska   Natolin, k. Grodziska Mazowieckiego    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie; Budowanie relacji z klientami; Regularna komunikacja z klientem w zakresie rozpatrywanej reklamacji; Monitorowanie wskaźników reklamacji oraz reagowanie na wszelkie odchylenia pomiędzy przyjętymi założeniami, a...
  • Specjalista / Specjalistka ds. reklamacji wewnętrznych

    Grupa Inter Cars   Swobodnia    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: sprawna i terminowa obsługa reklamacji wewnętrznych; wykrywanie oraz zapobieganie niezgodności w magazynie; optymalizacja obsługiwanych procesów logistycznych pod kątem efektywności; planowanie inwentaryzacji magazynu; współpraca z innymi działami organizacji;
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Płock    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Praktykant ds. reklamacji z językiem włoskim

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / o pracę tymczasową  część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Obowiązki: Praca z systemem zgłoszeń klientów (rejestracja skarg i opinii o produktach Alcon i OTC) Segregacja zgłoszeń; Bezpośrednia komunikacja z klientami (działania follow-up, udzielanie odpowiedzi)
  • Doradca / Doradczyni Klienta w branży sportowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje obowiązki: telefoniczna, mailowa i czatowa obsługa Klientów sklepu internetowego – udzielanie informacji o statusie zamówienia, pomoc w doborze odpowiednich produktów, informowanie o dostępności produktów; budowanie i dbanie o relacje z Klientami oparte na empatii, trosce,...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Nextbike Polska S.A. w restrukturyzacji   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie   27,70 - 28,50 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Co będziesz robił/a? Rozkminisz wszelkie pytania klientów, czy to przez telefon, e-mail, czy czat online. Będziesz czempionem w tłumaczeniu, jak korzystać z rowerów, o co w tym chodzi i o co jeszcze klienci pytają. Złóż reklamację? Spoko, będziesz rozgrywać te sprawy jak prawdziwy...
  • Konsultant ds. mailowego i telefonicznego wsparcia klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    (popołudnia i weekendy) Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii w zakresie połączeń od klientów znanego...
  • Konsultant ds. Wsparcia technicznego (z językiem angielskim)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;
  • Doradca Klienta w branży sportowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje obowiązki: telefoniczna obsługa Klientów sklepu internetowego – udzielanie informacji o statusie zamówienia, pomoc w doborze odpowiednich produktów, informowanie o dostępności produktów; budowanie i dbanie o dobre relacje z Klientami; doradzać swoim Klientom, co najlepiej sprawdza...